Heipä hei taas. Tammikuussa auto saatiin käymään ja jopa pienelle testilenkille. Testilenkillä kone kuitenkin leipoi...
Aluksi arveltiin, että johtui kiinteistä runkolaakereista, kun alkuperäiset oli irrallisilla välilevyillä.
Nyt kone on taas ulkona autosta ja osissa. Seuraavanlaisia asioita paljastui konetta purettaessa:
- 6.sylinteri ei ole sytyttänyt ollenkaan, sylinterissä oli kuitenkin dieseliä
- 2. ja 6. sylinterien kk-laakerit olivat leikanneet kiinni.
Sylinterit, männänrenkaat ja männät vaikuttaisi kaikki olevan kunnossa tai ei niissä ainakaan näkynyt mitään ulkoisia jälkiä.
Mistähän moiset ongelmat voisi johtua? Ennen asennusta puhaltelin öljykanavat paineilmalla läpi, että ei ainakaan öljynpuuttesta pitäisi johtua, tosin leipominen kyllä kertoisi vähän muuta. Ja mitenkäs tuo 6. sylinterin palamattomuus? Apua ja mielipiteitä kaivataan.
Kiitos jo etukäteen vastanneille.

Niin ja saa kaupitella D24T:hen kampiakselia ja paria kiertokankea.