Joopa joo!
Nokan ja kampuran anturit on molemmat vaihdettu kokeeksi (toiseen käytettyyn, mutta toimivasta autosta). Ilmamassamittariakin lainattiin toisesta volvosta (sama osa#). Akkua on pidetty yön yli irti eli ois pitänyt bensakartankin nollaantua.. (koodi 231)
Ihan samat oireet ja samat koodit tulee hetken päästä jos nollaa.
Toimii, ei toimi eli välillä lähtee hyvin ja välillä ei millään.
Jos sahauttaa niin rundikello pysyy joko nollassa tai hyppii villisti 2000-3000rpm välillä ?!
Anturien liitokset ja ECU-kasettien myös putsailtu kontaktisuihkeella vielä kertaalleen.
Ideoita ?

Edit: Voishan nuo ruiskun ja sytyn kasetitkin koittaa vielä kaverin autosta vaihtaa ristiin jos on samoilla numeroilla..
Re-edit: Vaihdettu, ei vaikutusta..