Hukkakipunaa ihan sen takia että riittäis sytytys pitemmällekkin, kun suunnitelmathan muuttuu ja teho nälkä kasvaa jossain vaiheen kuitenkin. 630cc suuttimet ja jonniimmoinen lastu sieltä jo ostaessä löyty, mutta jos oikein ymmärsin niin pitäs isommalle immulle lastu muuttaa.. Ja 630cc suttimet varmaan jo menee rajoille noihinkin tehoihin? On tietysti ollu suunnitteilla jättää oma ohjaus ainakin toistaseksi, ja laittaa jo alustaa/jarruja ennen megaan siirtymistä..
Hukkakipinä on mahdollinen. Toisaalta, tarvitseeko sitä vielä tuossa tehossa?
Mihin asti lie tuo orkkis sytytyspuoli riittää että soppakin vielä palais kunnolla?
.
Jos olet toisista ketjuista huomannut, niin säätöön kykeneviä henkilöitä on useampia. :hello:
Mutta parasta oppimista ja harrastamista on tehdä se itse. Ohjeita ja apua saa kyllä.
Harrastuksenä tämän onkin pakko ottaa, ei muuten kukaan ymmärrä miksi pistää autoon viimesetkin varat

Kaiken itse yrittäny opetella tekemään/tehnyt tähän mennessä itse, eikä näihin nelipyöräsiin tunnu kiinnostus tunnu loppuvan vaikka miten harmaita hiuksia sais
16v ja cop-sytytyspuolat tuo sitä varmuutta, megan säätää/säädättää kyllä pikkuvaivalla. Ääni tuolle ms2v3 paketille. 
Tosiaan säätäjää megalle tarvitsen pohjois-karjalan alueelta jossain vaiheen, kun siihen jo pelkän mielenkiinnon kannalta siirryn jossain vaiheessa.
Tässä vaiheen tietysti olisi hyvä tietää pätevä lastun tekijä LH:lle että sais ton prokkiksen ajoon kesään mennessä, jos megaa opettelen vielä aikani ennenkun sitä asentamaan alan yrittämään

..
Mega tulee muttei vielä välttämättä ensimmäiseksi kesäksi, joten kyselen nyt tyhmiä molemmista vaihtoehdoista, Voi sitten konsultoida muillekkin omia oppejaan kun noita aloittelevia volvo harrastelijoita tuntuu omassa tuttavapiirissä olevan vaan koko ajan lisää.