Jos oikein muistan niin jotain etua BTCC sarjassa tuosta farkkukorista oli koska seuraavalle vuodelle se muistaakseni kiellettiin 
VÄÄRIN, ei kielletty, vaan vuodelle 95 sallittiin semmoiset spoilerit että niitä ei olis sääntöjen mukaan saanu farmariin asennettua (ilmeisesti ei saa ylittää auton kattolinjaa korkeudessa eikä takapään pystylinjaa pituussuunnassa), joten volvo ns. pakotettiin vaihtamaan sedaniin koska ei olis ollu mitää mahdollisuutta pärjätä jos aerodynaaminen pito puuttuu lähes kokonaan.
Meinasitko itse taivutella kaaret vai ostaa jostain valmiiksi taivutellut?
Kaaret teetetään autoon paikalleen asennettuna, sen takia koska säännön mukainen putki on sen verran tyyristä ettei sillä viiti montaa harjotusvetoa ottaa

Voin sanoa jos joku meinaa 850n johtosarjoja perata, niin aikaa viikko ja pari koppaa kaljaa, niin sais kerralla vedettyä kaikki turhat pois.