Elikkä 27.12-28.12 välisenä yönä (klo noin 00:30) Kolmenkulman ABC:n parkkipaikalla nokialla tummanvärinen (tummansininen mahdollisesti) Volvo (240 luultavemmin) Kuskina nuorehko mies henkilö ja autossa useampia ihmisiä. Auto ajoi melkein ihmisten päältä (vain muutaman sentin päästä vaikka tilaa olisi ollut rutkasti kiertää tai ajaa kauempaa) Tämän jälkeen auto alkoi ruopimaan kiviä muihin autoihin tahallisesti, tämä kesti noin 10-15 sekunttia, tämän jälkeen auto karkasi melko lujaa vauhtia paikalta. Itselläni meni autosta ikkuna ihan säpäleiksi sekä ikkunannostin siinä samassa rikki, tämä tulee siis maksamaan minulle huomattavia lisäkustannuksia kun tyhmänä en ole hankkinut ilkivaltavakuutusta.. Mikäli jollakulla on mitään tietoja tai vihjettä antaa kuka tämä kuski oli tai kenen auto mahdollisesti on, niin voi ilmoittaa mun sähköpostiin:
mia.kapynen123@hotmail.fiOlisin mielettömän kiitollinen jos joku pystyisi auttamaan mua tän asian kanssa, sillä haluun kuskin vastuuseen teoistaan, sillä ne oli selvästi tahallisesti tehtyjä ja on aiheuttanut viattomille ihmisille harmia.
Voi ilmoittaa vaikka vain jos tietää jonkun Tampere/nokia/ylöjärvi/kangasala tai tästä muilta liepeiltä nuoria herrasmiehiä keillä on tälläinen auto

Ja valvontakameroista ei näe, näin sanoi kolmenkulman vartija ja rekkaria ei saatu ylös.
KIITOS ETUKÄTEEN