Samppasport  Futurez

V70R vm.2004

  • 48 Vastauksia
  • 22693 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VilleTRE

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #15 : 03.01.2015, 10:08:53 »
No sanat ja puheet on nyt vaan puheita. Kannattaa muistaa että "tehtaan" miehillä ei ole rahaa kiinni autoissa... Jokainen tekee autollaan mitä tahtoo mutta itse pitäisin "ärrän" vakiona ja lievin parannuksin. Yleensä kun virittely ei vie kuin yhteen lopputulokseen. Ja hirrrmuiseen rahanmenoon. Onko aktiivialustalla?On ihan hyvän hintaset tolpat..
Volvo V70 2.5T 2005

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12711
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #16 : 03.01.2015, 10:31:21 »
No sanat ja puheet on nyt vaan puheita. Kannattaa muistaa että "tehtaan" miehillä ei ole rahaa kiinni autoissa... Jokainen tekee autollaan mitä tahtoo mutta itse pitäisin "ärrän" vakiona ja lievin parannuksin. Yleensä kun virittely ei vie kuin yhteen lopputulokseen. Ja hirrrmuiseen rahanmenoon. Onko aktiivialustalla?On ihan hyvän hintaset tolpat..
Vakiona ärrässä on alle 300hp, pakko ainakin softata jos haluaa että liikkuu niin kuin tehdas lupaa. Mitä yhden Volvo-virittäjän kanssa jutellut niin järkiään vakio ärrästä ovat penkanneet 285hp tienoilla olevia lukuja. Kaikissa ärrissä on aktiivialusta :)
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa sjos

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5977
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #17 : 03.01.2015, 11:12:59 »
No sanat ja puheet on nyt vaan puheita. Kannattaa muistaa että "tehtaan" miehillä ei ole rahaa kiinni autoissa... Jokainen tekee autollaan mitä tahtoo mutta itse pitäisin "ärrän" vakiona ja lievin parannuksin. Yleensä kun virittely ei vie kuin yhteen lopputulokseen. Ja hirrrmuiseen rahanmenoon. Onko aktiivialustalla?On ihan hyvän hintaset tolpat..


Kyllä tuo pienen kutittelun kestää ja etenkin vaatii.
Siellä 350 paikkeilla on ihan ok, ei vielä rasita palkkoja juuri, ei tietysti riitäkkään...

Niitä 400hp:n 83 porauksisia on tosiaan nähty monia, porsineita,  putket halkeilee.


Ei tuo alusta nyt mikään kallis ole enään, kun 2k € saa kierroksen iskareita.
:smoke:

Poissa Leo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1126
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #18 : 03.01.2015, 16:27:08 »
Nettiautossa näkyi yksi S60 ärrä johon oli vaihdettu T5:sen lohko kun ärrän vakio porsinu. Itekki miettiny että olis aika unelma kun ärrään vaihtais facelift T5 2.4 pannun ja kutittelis hieman tehoja lisää. Ärrässä olis jarrut ja alusta valmiiksi kohtuu hyvä.
Ex: Volvo V70 D5 -02, Volvo V40 T4 -98, Toyota Yaris T-Sport -05 Flexfuel, Volvo V70 T6 AWD -09, Volvo V50 1.6D Drive -11, Volvo 940 B230FT aut. -97, Volvo V40 1.8 ph 1.5 -00, Toyota Celica ST182 GTi -91

Poissa dometic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 566
  • V70 D5 --- 240 B???
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #19 : 03.01.2015, 18:45:55 »
Ens kerralla kannattaa tirkistellä Kl racingin sivuja. Siellä täys alu cooleri 340e. :) tämmönen olis kyllä kiva peli.
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.

Poissa VilleTRE

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #20 : 03.01.2015, 19:01:31 »
Se on vaan kumma että kun ajelet hetken sillä 400hv niin jossain välissä se ei tunnu miltään enään. Ja varsinkin jos puolta halvempi kulkine menee ohi..  :2funny: Siksi nykyään panostan jo fiilispuoleen. Siksi jenkki, Challenger, 7.2l.
Volvo V70 2.5T 2005

Poissa pile jr

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 654
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #21 : 03.01.2015, 19:23:46 »
Se on vaan kumma että kun ajelet hetken sillä 400hv niin jossain välissä se ei tunnu miltään enään. Ja varsinkin jos puolta halvempi kulkine menee ohi..  :2funny: Siksi nykyään panostan jo fiilispuoleen. Siksi jenkki, Challenger, 7.2l.
Tähän on helppo yhtyä, itsekkin kaipaisin jo lisää tehoa bemariini  :pomo:
S60R -06 Blue Monster
icarsoft i906

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #22 : 09.01.2015, 03:15:04 »
Tulihan se Cooleri vihdoinkin! Ihan laadukkaan oloinen. Aika Rajua tekoa, painoakin oli jonkun verran.  ::)

« Viimeksi muokattu: 09.01.2015, 03:17:03 kirjoittanut Nippon50 »
Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #23 : 10.01.2015, 08:19:39 »
Jottei menis mutuiluksi niin et viittis mittaa imuilman lämmöt vakiocoolereilla ja sitten tietysti tuolla uudella. Vedät esmes suljetulla alueella pitkän täyskaasuvedon 4:lla ja 5:lla.

raw d

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4207
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #24 : 10.01.2015, 09:31:06 »
Jottei menis mutuiluksi niin et viittis mittaa imuilman lämmöt vakiocoolereilla ja sitten tietysti tuolla uudella. Vedät esmes suljetulla alueella pitkän täyskaasuvedon 4:lla ja 5:lla.
Toi ois kyllä hyvä, sais faktaa tuosta orggiksen huonoudesta.

Poissa MikkoY

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #25 : 10.01.2015, 13:54:54 »
Tosin ei paljon väännöistä ollut tietoa kun välärissä kananmunan kokoinen reikä!
Saattaa olla ettei vakiocoolerilla paljon imulämpöjä mittailla.
144 1971
944 S 2.3 LTT 1996
V70 D4 AWD Classic Sport 2016

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #26 : 10.01.2015, 17:43:09 »
Lainaus
Saattaa olla ettei vakiocoolerilla paljon imulämpöjä mittailla.
Mikäs sen estää?
raw d

Poissa ipijee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 144
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #27 : 10.01.2015, 17:48:43 »
Lainaus edelliseltä sivulta:
Tosin ei paljon väännöistä ollut tietoa kun välärissä kananmunan kokoinen reikä!

 ;)

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #28 : 10.01.2015, 18:22:17 »
Lainaus
Lainaus edelliseltä sivulta:
Tosin ei paljon väännöistä ollut tietoa kun välärissä kananmunan kokoinen reikä!

 ;)

Heh ja hupsis,
josko sitä opettelis lukemaan kunnolla ennen kommentointia. Onneks täällä muut on hereillä :hello:
raw d

Poissa Nippon50

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
  • www.vrcf.fi
Vs: V70R vm.2004
« Vastaus #29 : 11.01.2015, 03:22:26 »
Juu oishan se aina kiva mittailla! Enpä ois kyllä moista cooleria alkanut edes miettimään ellei vakio ois antautunut! Tuolla uudella välärillä pääs eroon siitä ihan keulalla olevasta mikki hiiri väläristäkin...  :D mielenkiintoinen ratkaisu volvolta laittaa kaksi välijäähdytintä keulille!  :pomo: Tuli testi mielessä otettua ipd:n heavy duty tcv ventiilikin pois käytöstä ja laitettua vakio takaisin! en tiedä oliko sitten sisäänajo venttiilille tehty vituilleen vai mikä oli, mutta vakio valvella ei ahdin tunnu ryntäilevän eikä ahdot piikkailevan miten sattuu!  ::)
Hienosti istui uus väläri paikoilleen! Kerrankin täysin bolt-on osa!  :) KL-racingin jäähy kuulemma aikamoista kiinaa verrattuna tähän do88 kennoon.  :buck2:

Ex.Volvo v70R vm.2004
Ex.volvo s40 2.0 classic vm.04
Ex.volvo v70 2.5t vm.06
Ex.volvo xc70 2.5t vm.04

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy