Kirjotellaas taas jotain, kun tämäkin saatiin taas ajoon!
Eli kampiakselin stefa saatu onnistuneesti vaihdettua, tosin loota kävi 2 kertaa lattialla. Ensimmäisellä kerralla en kiinnittänyt huomiota vetolevyn asentoon ja eihän se tietenkään käyntiin lähtenyt. Noh laatikko alas ja vetolevy oikeaan kohtaan, ja jo käy!
Samalla tietysti laatikkoon uudet öljyt, ja se "shiftkit" tuli tehtyä kerta pöydällä oli valmiiksi.
Jarruihin tuli laitettua kaikki uutta, paitsi takasatulat. Toiseen joutui uudet männät vaihtamaan.
Eli levyt, palat, eteen uudet satulat, kengät, huolto sarjat ja niin edelleen.
Nyt pysähtyy taas, mutta vain v*tullisen vinkunan saattelemana, eli jotain tarvitsee vielä tehdä...


Auto tuli kevyesti koneella kiillotettua, ihan onnistuneesti kun vertaa jo mattaan lähtö kohtaan. Vahaksi tuli heitettyä colliniten 476s.


Sisusta tuli pestyä imevällä höyrypesuri imuri kombinaatiolla, kyllä sitä paskaa irtosikin!


Ja konehuonetta samalla jynssättyä tiskiharjalla ja tehopesulla.

Ja kun kaikki on pysynyt läjässä sen 2000km, niin pitihän se ilmastointikin huoltaa

Kyllä tulee kylmää! Suulakkeen edestä mitattuna noin 2 asteista ilmaa, kun kaikki täysillä
