
Tommonen setti tuli osteltua, kaveri kehu et hältä saattas löytyä uus kansipahvi niin en sitten raaskinut vielä sitä 15e pahvia motonetistä ostaa. Motonetistä ei myöskään löytynyt vielä pakosarjan tiippareita.
Ostin nokan, apuakselin ja kampuran stefat siniseltä, ja tulpat kun joku kehu että käy paremmin volvon tulpille ja noi vanhat (volvot nekin) alko jo vähän olee. Eikä noi uudet maksanu ku parikymppii. Sit ostin myös noi venttiilien vaimennuskumit kun koneistamolla sanoivat et sellasetkin tarttee, nekin onneks löyty.
Kannen vein tosiaan koneistamolle. Siellä vaihtavat nokan stefat, plaanaavat jos tarvis, ventiileistä karstat pois ja kattovat että pitävät, samalla myös uudet noi vaimennuskumit ja sit uudet venttiilivarren kumit. Tän kaiken päälle vielä sit kattovat venttiilivälykset kuntoon.
Toivottavasti toi nyt tosta vielä lähtee rokkaamaan

Miten, kun tos "uudes" kampuran hihnapyöräs ei oo kiilauraa, mut siinä hihnapyörän sisäpinnas on ura, tuleeko se kohdakkain kiilauran kanssa? Vai laitanko vaan ykkösen männän yläkuoloon ja siitä hihnapyörä merkeiltään nollaan, ja nokan merkki kohdalleen

Pitää vielä uudet sytkäjohot ostaa, ne on ny niin parsittu, kuhan täs vähän rikastun.
Ilmeisesti noi vanhat kansipultit voi käyttää? Ja jostain löysin kiristysohjeen:
1 vaihe: 20nm
2 vaihe: 60nm
3 vaihe: 90 astetta
Pyssyykö tolla.