Onhan näistä muutama ralliautokin tehty

Ihan mukava peli kun alusta kunnossa niin passaa vähän taitella mutkia, siis mukavinta on juurikin pitää sallittu ajonopeus 90 asteen kurviin jarruttamatta.
Tuo S80 on semmoinen paatti että hyvä jos mahtuu normaalin liikenteen sekaan.

Eteen olen vaihtanut vähän korkeammat ja jäykemmät jouset, edellinen oli laittanut eriparia olevat kun toinen oli ollut poikki ja hylsy katsastuksessa.
Samalla kun apurunko vaihdettiin, uusittiin keulan alusta kokonaan, lukuunottamatta ohjausvaihteen palikoita.
Eteen tuli kaasuiskarit ja taakse öljyiskarit. Täytyy myös sanoa, että ne takajousien pohjauskumit on oikeasti tarpeelliset vaikka katsuri ei niistä välttämättä huomauta.
Ainakin jos kuljettaa vähänkään enemmän tavaraa. Joutaisi mennä taka-akselilta jousi poikki niin saisi vaihtaa jäykemmät tilalle..
Houkuttaisi päästä koeajamaan variaattorivaihteistolla oleva 400, onkohan Suomessa ainuttakaan.
Muutama 340/360 saattaa vielä olla ja yhen museoidun DAF 66 tiedän, mutta en ole kehdannut kysyä koeajoa.

Kuulemma melko liukas liikkumaan ja bensaakin menee vain 15 litraa /100km.