Ne vesiletkut on kiinni sellaisilla herkästi hajoavilla muoviklipsuilla, sitä käännetään hmmmm, kumpaankohan suuntaan se nyt oli? Se ei käänny kuin jonkun sentin verran, siinä on jokin köykäinen lukitus, jonka jälkeen voit vetää ne liitokset irti. Webasto on muuten muutamalla, olisko ollut parilla-kolmella ruuvilla kiinni, pakoputki kanssa irti. Sen jälkeen enään on sähköliitin, jonka jälkeen saat weban pöydälle tutkittavaksi. Muistaakseni lämppärissä on oma anturi lämpötilalle, se miten se toimii niin siitä ei ole sen tarkempaa tietoa. Mitähän arvoja ne on yrittäneet laittaa lämppärille? Antoiko testeri mitään muuta vikakoodia kuin tuo mistä kerroit. Muutoinhan tuo venturi on itsellänikin toiminut hyvin, kerran ollut se keraaminen palopesä halki, jonka korjasin liimaamalla, kun niitä ei tahdo saada varaosina. Varastossa myös bemarin vastaava melkein uuden veroinen venturi lämppäri, sekin pelasi volvossa kun vain laittoi ohjainkortin.