Tein itse viime vuoden puolella mittariremontin, ja jos oikein muistan niin peräanturilta lähtee vihreä/valkoinen - ruskea johtopari. Se tulee ainakin farmarissa bensan täyttöputken kanssa samassa kotelossa olevalle mustalle liitosrasialle, josta se jatkuu aina mittariston liittimeen asti vihreä/valkoinen - ruskea/valkoinen johtoparina. Mittaristolta se jatkuu eculle yhtenä violetti/valkoinen johtona, jossa kulkee nopeustieto kuljettuaan ensin anturilta nopeusmittarin kautta.
Jos autossa on abs-jarrut niin käsittääkseni niille tieto napataan em. johdoista jo jostain ennen mittaristoa.
Omassa autossa vika ei ollut johdoissa vaan itse nopeusmittarin vikaantuneissa kondensaattoreissa, jotka vaihtamalla tuli kuntoon. Anturin ja johtojen kunnon voi mitata mittaristolle tulevasta liittimestä ihan yleismittarillakin, ettei turhaan vaihda. Kirjoita yläreunan hakuun nopeusmittari niin luulisin tulevan muutamakin asiaan lliittyvä valaiseva asia.