
Tällä viikolla tuli putsattua auto sisältä ja päältä ja vähän vahaakin eksyi maalipinnalle.
Ensiksi sisustan kimppuun tutulla reseptillä, penkit, ovipahvit+kojelauta pestiin kissasaippualla jonka jälkeen penkkeihin Liberonin punaista hoitoainetta. Ikkunoiden putsaus ja imurointi. Kankaiset "kuramatot" tuli höyrypesurilla putsattua.


Suunnilleen samalta se näyttää miltä ennenkin, diskantit edelleen töröttää tuossa, rikkinäisiä muoveja yms mutta eipä tää valmis olekkaan. Leditkin hommasin sisävaloihin mutta näytti tulevan vähän liian amis-siniset

Sitten torstaina tuli ulkokuori huuhtastua Ison oranssin kera jonka jälkeen kinnasteltiin ValetPron advanced poseidon pesuaineella.
Perjantaina sitten kertaalleen Poorboys Black Hole pintaan jonka jälkeen tuttu ja turvallinen Collinite 476s. Vähän juosten kustu tuli heikosta valaistuksesta ja "kiireestä" johtuen. Noh, myllätä tää pitäs kuitenkin.
Eilen illalla/alkuyöstä tuli sitten ajettua pihalle tallista ja Iisalmeen. Matkalla todettiin ettei etupyörät vieläkään mahdu kääntymään vaikka edestä on camberit tapissaan. Ensiapuna täytyy nostaa hieman ja vapun jälkeen rueta perehtymään millä saisi tilaongelmat ratkottua, varmaankin sisälokareille rälläkkää?
Ja sitten vähän valoisempia kuvia likaisesta ja pölyisestä autosta.





Ja kuten näkyy niin ei siellä enää liikoja ole ilmaa apurungon, pakoputken ja runkopalkkien ja maan välissä. Pakoputkesta taitaa olla juuri ja juuri 2cm ja apurungosta yms noin 3cm.
Tosiaan tartteis tuo pyörien hankaamisongelma koittaa ratkoa ja varmaan tuota oikean lohkon "dp":tä pitäisi muokata ylemmäs niin ei kokoaikaa hankaisi maahan

Sittenpä sen voisi taas "huoletta" tiputella noihin kuvien korkeuksiin ja totutella ajamaan "matalalla" autolla pitkästä aikaa.
Kuitenkaan täysin ongelmitta ei selvitty, epäsäännöllisesti vaivannut kierrostenheijaaminen palasi taas kuvioihin.. P:llä tai N:llä kierrokset heittää 500-1500rpm väliä, myös D tai R päällä huomaa kierroslukumittarin hieman elävän. Tyhmäkäyntimoottoriko siellä temppuaa vai mikä kumma?
