Jahans, kämppäremontti ja kaikenmaailman kissanristijäiset on taas vieny kaiken ajan ja rahan

Noh, ruuvailin tuossa alkuviikosta nastapyörät alle 740:iin ja eilen kun oli vapaata niin ruuvasin keulille vähän lisää valoa pimeyteen. Puskurin alle "sumuvaloiksi" tuli Hellan 550 tuikut ja puskurin yläpuolelle maskin eteen Cibie super oscar pöntöt. Kaikki löyty omasta takaa, joten budjetissa on pysytty

Tosin nuo Cibiet on vielä kytkemättä kun loppui taas aika ja mielenkiinto kesken. Tarkoitus nyt viikonlopun aikaan saada nekin pelaamaan.
KUVANyt jos viikonloppuna tulisi oikeasti lunta, niin voisi koittaa saada aikaiseksi ottaa ihan kameralla toimintakuvatuksia talviliukurista

Ja siitä päästäänkin siihen, että ei tämä bensanpolttaminen tunnu oikeen meikäläisen hommalta. Tuossa 760:ssä se vielä menee vaikka siihenkin tekisi mieli milloin mitäkin nokilekaa työntää keulalle. Valmiit turbodeekuseiskat ja ysit maksaa tsättiautossa ihan oikeiden autojen verran joten se on poissuljettu vaihtoehto, ja kukapa hurja tämmösen B200K-voimanpesän vaihdossa kelpuuttaa

Tässä on siis ainakin kuukauden verran ollu hiljaista etsintää käynnissä D24T(ic) tekniikasta, laatikosta jne roippeista mitä nyt tuohon swäppiin tartteekaan, mutta pirun hiljaselta vaikuttaa sielläkin suunnalla

Täytyykö tässä kohta pistää tää pilkkahintaan kaupaksi ja ostaa jonkun muun merkkinen diesel-kulkine ja turbottaa se.
Mulle saa siis vinkata jos jossain järkevän tai järjettömän matkan päässä savon sydämmestä makoilee ylimääräisenä pilkkahintaan seiskasta peräisin oleva diisseliä polttava voimanpesä