Volvojen kohdalla vaparikoneen(kin) rakennus on kuitenkin onneksi verrattain helppoa ja edullista. Osaamista löytyy molemmin puolin merta ja valmiita imusarjoja/-rakennusosia löytyy kohtuu hyvin ja kohtuu edukkaasti. Nokka-akseleitakin on jo valmiina melkoinen litania mistä valita, kuten myös varaosia (kansia yms yms) on jokapuolella.
Huomattavasti helpommin tuommoisen tekee, kuin jonkin etelä-eurooppalaisen tuplanokkakoneen vuodelta -7X, jolloin lähes kaiken joutuu teettämään/tekemään itse virranjakajasta lähtien.
Mutta jos kuitenkin lähdet talvilinttaan vaparia virittämään, suosittelen erittäin lämpimästi hankkimaan jostain irtokannen, johon voi kasata ns. "valmiin paketin". Tulee loppupeleissä jonkinverran halvemmaksikin, kuin ajossa olevan auton rakentaminen ja tuunaaminen/säätäminen.
Jokatapauksessa, tee omalla tyylilläs, ollut tähänkin mennessä vissiin se paras mahdollinen.
