Aijaahas, oletin vaan niin että siinä olis maali päällä. Tuossa on tällä hetkellä nääs sellanen varmaan parin sentin öljypaskakerros päällä, niin ei sieltä hirveemmin erotu että onko maalia vai ei..
Edit. Tuon takarajan voi kyllä varmaan ihan huoletta siirtää jonnekkin kesäkuulle, tuntuu vähän siltä että tulee alotettua hiukan iso projekti

En oo availlu ku mopedien koneita, en yhdenkään nelitahtisen. Isällä tosin on kokemusta rivinelosien purusta ja kasauksesta, mutta V-koneista on kuulemma pysyny etäällä

Noh, yritetään ainaskin, jospa tää vielä joskus saatais käyntiin, toimimaan ja liikenteeseenkin.
Tänään tuli siniseltä hiukan tiivisteitä. kampuran etustefa ja virranjakajan stefa. Myös pakosarjojen ja jakopään kopan tiivisteet tuli.
Samalla isä oli kyselly noista putkien alatiivisteistä. Kuulemma jotain säätörenkaita tms sinne saa joitain kokoja, nää vissiin toimii tiivisteenäkin?
Olikohan niin, että paria, kolmee eri kokoo sai ja ainakin yksi koko oli sellanen jota ei enää saanu. Mun tuurilla on tarvetta just sille, jota ei saa enää.
Koneistaja oli sitämieltä, että jos käyttäis lohkon, putket, kannet ja imusarjan siellä, niin se sais katottua että passaako se imusarja enää kansiin kun ne suoristettiin. Ja se meinas että olis lasikuulapuhaltanu putkien alapäästä ne tiivistepinnat ja myös putket, kun niissä on hiukan ruostetta. Jotain muutaki sillä oli mielessä, en vaan muista että mitä..
Ja jos vielä sen verran saisi neuvoja, ei oo tullu ikinä irrotettua automaattilootaa, eikä oo isäkää, että jos joku vittiis kertoo vaihe vaiheelta miten se tapahtuu?
Vääntäkää vaikka rautalangasta, tai jos jostain netistä löytyy hyvät ohjeet niin myös niiden linkkaaminen auttaa. Mielellään jos ois englantia tai suomee, ruosti ei oikein taivu.
http://www.scribd.com/doc/21651943/Volvo-Aw71-Manual tästä oon jotain vinkkejä koittanu kaivaa, mutta kuvat on todella epäselvät ja ei oikein muutenkaan mee jakeluun.