Tänään tosiaan tuli mittailtua noita toisen puolen putkia, ne on nyt kohdillaan ainaki jos kansitasoon vertaa. Heittoo pytystä pyttyyn varmaan löytyy mutta sille ei nyt voi mitään..
Noh, kun tästä toivuttiin, niin ruettiin putsaamaan yhdestä öljykanavasta helvetinmoista karsta/öljypaska kerrosta pois. Bräkleeniä ja paineilmaa niin johan lähti kököt kävelemään.
Tämän jälkeen kampura paikoilleen ja laakeripukkeja hollille.

Tähän piti kehittää patenttia, millä saatais noi laakeripukit hiukan kirittyä, koska normaalistihan ne kiritään siinä vaiheessa kun kampikammionkoppa tulee päälle.
Tähän lääkkeeksi löyty jämäkkää vesiletkua, joista sopivat pätkät pukin ja mutterin väliin ja vaan niin kireelle kun sormin/käsin sai.
Ja sitten pieni jumppatuokio ja lohko kiinni moottoripukkiin.

Laatikon pulttien paikoista ja sylinteriryhmien välistä laitettiin kiinni.
Ja sitten ruettiinki naputtelemaan mäntiä paikoilleen.
Katkokset koitettiin kattoo suurinpiirtein 120 astetta toisistaan ja ettei katkokset tulis painepuolelle.
Tässä meinas käydä ajatuskatkoksia, kerran otettiin mäntää jo pois kun olevinaan olin väärää mäntää sinne laittamassa.


Männät meni toivottavasti oikeinpäin, kun mistään kirjasta tai muistiinpanoista ei tuota nuolen suuntaa löytynyt. Mutta purkuvaiheen kuvista katoin, että noi vänkärinpuolen pastillikolot ois ainaki oikeinpäin.
Ja sit yleisilmettä, kyllä se pikkuhiljaa muistuttaa jo jotain moottorintapaista.

Huomenna täytyy tilailla öljypumppuun O-rengas ja suodattimen jalkaan kans uusi tiiviste. Kunhan noi tulis pian, niin pääsis kasaamaan alakerran öljypohjaa vaille valmiiksi.