Nojuu, saat ite vaan hommata osat sitte

Tänään ja eilen tuli askarreltua parit tiivisteet. Kaasuläpän ja imusarjan väliin, kannen takapäähän nokka-akselin pääty"tulppaan" ja öljypohjaan tiiviste.
Kaasuläpän ja imusarjan väliin


Kannen takapäähän. Täytyy huomenna käydä vielä ostamassa 6mm reiän tekoon tuurna.

Ö.pohjan tiivisteestä ei ole kuvaa, mutta se tuli tehtyä paksusta korkkitiivistearkista. Toivottavasti se kestäis..
Öljypohjan lisäksi tänään asentelin vihdoin ja viimein öljyjäähyn letkut kiinni ja kiristelin klemmarit, letkulähdön lohkosta ja itse jäähyn lohkoon kiinni. Täytyy joku päivä mallailla tehostajaa paikalleen, että joutuuko vielä hieman taivuttelemaan erisuuntaan tuota lohkon letkulähtöä.
Jäähdytysnesteiden poistopropun pulttailin lohkoon kans kiinni.
Öljynpaine anturiin tarttee hommata vielä sopiva alumiinitiiviste.
Ja kaasuläpän kasasin tuohon putkeen kiinni, joka yhdistää sen imusarjaan ja asensin koko höskän imusarjaan myös.
Kaasuvaijerin/kickdownvaijerin rullan kiinnikehärdelli täytyy maalata vielä joku päivä, ruosteisena ei oikein istu tuohon maalatun imusarjan päälle

Myös termarin kopan maalaan samalla.
Siniseltä pitäs käydä kyselemässä uutta tiivistettä tuohon öljykorkkiin/huohotussysteemiin, entinen on aika kovaks muuttunu jostain syystä.
Uudet huohotusletkut teen kans metritavarasta.
Huomenna ois tarkotus kääriä pakosarjat tuohon lämpökääreeseen ja maalaan ne sillä thermalilla tai mastonilla mustaksi jos jaksan. Paikalleenkin ne vois laitella, jos vaan kerkiää.
Konehuoneesta tartteis kans tutkia, että saisko sieltä jostain fiksusta paikkaa johtosarjaa irti jonka vois niputtaa tuohon koneeseen. On nimittäin parit liittimet aika herkullisissa paikoissa kun kone on paikallaan.
Huomenna jos muistas ottaa vaikka kameran mukaan, nii ei tartteis noita kännykkäkuvia katella.
Jospa tää taas tästä...