Ei oo ollu käynnistysongelmia nyt tuon torstain jälkeen. Mutta tuntuu, että veti laihalle seokset sen reistailun jälkeen/aikana. Loppu vedot yli kolmen tonnin eikä viittikään nyt vedätellä, jos kerta laihalla käy. Osakaasulla toimii paremmin ja pienillä kierroksilla, 2-3k välillä, aikalailla normaalisti.
Tilailin painekytkimen, ohjaan sillä sitten vaikka 0,2 tai 0,3 barista ylöspäin releen kautta kylmäkäynnistyssuutinta niin saa ahdoille lisää polttoainetta. Näkisin ehkä järkevämmäks kun tuon täyskaasu-kikkailun.
Tänään suoristelin bypassin kannen ja loppu tai ainakin väheni hitosti turbon sakkaus. Kalvo oli ehjä, mutta jotenkin se kansi oli lytyssä niin ei vissiin toiminu aivan oikein. Bensansuodatin tuli kans varmuuden välttämiseks vaihdettua samaan syssyyn.

Ainiin "ahto-ongelmat" valaistu pikkasen kun koitti tuota mittaria työpaikan paineilmapisteen mittarin verrokkina:


Eli noin 0,2bar näyttää vähemmän tuo autossa oleva mittari. Eli ehkä se nousee sinne 0,4-0,5bar sitten aika normaalisti. Tiedä sit miks se 5+krpm alkaa nousta vielä lisää vähäsen.
Eniten tässä nyt ihmetyttää miks vedot katos sillon to-pe. Kokeilin akkuakin käyttää pidemmän aikaa irti josko ECU ois tehny säätöjään, mutta ei auttanu.