onnistuin vaihtamaan iskarit takapäähän.
kerrankin meni kaikki putkeen ilman ylimääräisiä pulttien katkeamisia, muttereiden hukkaamisia tai muutenvaan itsensä telomista.
täytyy varmaa harkita uusi harrastus kun alkaa sujumaan


motonetin halvimmat iskarit.
kuulostaa nyt jo pahaenteiseltä, mut joku nääkin täytyy testata!

ilmaseks kun sain.
26,90€ /kpl

tunkilla takapää ylös, parit pukit ja toisella tunkilla pelkääjänpuolen jousi linttaan ettei ammu, kun iskarin pultin ottaa pois.
pultti nro#1 irti

yläpultti on irrotettavissa ilman renkaan irrottamista, mutta renkaan irrottaminen tuo paljonkaivattua lisätilaa pirusti.
pulttipyssyllä ammuin kaikki irti, väliin ekaksi ruostaanirroittajaa ja annoin lillua ennenkuin rupesin rykimään.

uus vs vanha

sama takaisin.
alapäässä on pultille suojaputki joka pitää vähän jäkittää ja napauttaa vasaralla kohilleen.

pelkääjänpuoli valmis

kuskinpuolella oli "vähän" tiukassa tuo alimmainen pultti.
toisellepuolelle räikkälenkkiavain ja tolla jatkovarrella toiselta puolelta, sai pikkuhiljaa pakotettua auki.
en rupenut rykimään vaan tasaisesti hitaasti aukipäin ja ei saa lopettaa kesken ettei metalli viilene.
hyvin aukes!

vanhat ois siinä, tarviiko joku?

loppu ylenpalttinen takapään heijaaminen. ei kyllä vaikuttanut mitenkään takapään korkeuteen.
täytyy tutkailla seuraavaksi kuormajousia tai jotain, tuntuis että vanhat jouset on kuolleet tuolla takana ylenpalttisen heijaamisen seurauksena tai jotain.
EDIT: tuli huomattua sekin, että edellinen omistaja oli asentanut takarenkaat ristiin, vierimissuunta oli väärään suuntaan. onneksi huomasin ennenkuin jokapultti oli piukkaan kiinni.