tarvis kilpailla joko 1500w stock (kompensaatiota 0.7dB) tai 1500w semi-unlimited.
olisipa enempi tavaraa kerrottavana, vaan ei :3
huomenna päivä uusi, tappelin melko kauan noiden taajuuksien kanssa kunnes hokasin että alpine ei soita wav-tiedostoja, kumma kyllä.
noh hyvää kodekkia hakemaan ja taajuuksien kääntö mp3 -formaattiin.
täytynee vielä tarkastaa testiäänien laatu, tuntuu että kodekki tuhosi jotain ja taajuus ei toimi kuten pitäisi.

mun testitaajuudella alpinesta puski ulos näin komeat käppyrät, ettei menisi alpine särölle ennenkuin viimiset kaksi naksua?!
outoa.

huomiseksi takakontissa odottaa liuta mittareita ja papereita.

melko abstrakti -design tässä peakmeterissä :3
kyllä pelittää ja pelittää pirun hienosti, tästä iso käsi dbwarrior:lle.
huomenna päivä uusi, tein listat mitä pitää kirjottaa ylös ja miten pitää säätää pelit ja vehkeet ettei unohdu mitään.
suunnittelin siten, että laitan gainin nolliin kaistat täysin auki ja nostan mankan volumen särön rajalle.
nostan gainia ja burppailen kunnes kotelon sisällä oleva äänenpaine ei enään nouse 1dB / naksu, vaikka soittimen RCA:sta tuleva signaali nousee 1dB/naksu.
EDIT: sekä Gainin säätö että MB luvun otto jäi huomiselle.
testasin vain mitä tulee nyt kun soittaa musiikkia "lujalla" ja se oli 142dB. (23/35 volume)
mitä tulee kotelon sisältä "säröllä" (28/35 volume) 162dB
mittari on ankara, tuuli temmeltää autossa ihan hirvittävästi tuossa 142dB:ssä, vaikkakin rollasta tuli se 141,6dB piikkinä, niin ihan eri meininki volvossa
