rupesin repimään noita imuputkia irti, IMM:n jälkeen menevä haitariputki osottautui vesitestin jälkeen ehyeksi, samoten putki joka menee ennen läppää jollekin ihme kikkareelle

jälleen kerran suollan teille kuvia konehuoneestani kun en tiedä kaikkia osia, jos vaikka oppisi samalla jotain.

perinteistä mysteeriletkujen selvittelyä.
sininen on poisotettu haitariputki johon menee kaksi putkea, toinen vihreä joka menee imusarjan taakse josta siitä irtoaa pienempi letku imusarjan takapäähän kiinni ja paksumpi letku jatkaa jonnekin alaspäin.
haitariputkesta menee myös tälläkinkertaa sinisellä merkitty putki mysteetikikkareeseen josta lähtee yksi iso putki imusarjan taakse ja kikkareen toisella puolella on sähköliitin.
punainen ja violetti putki menevät kuskin eturenkaan eteen lokeroon jossa on jokin säiliö

mikä tämä säiliö on, sillä toinen letkuista on melko ohkainen, kuitenkaan koitin irroitella niitä koneen käydessä niin ei vaikuttanut käyntiin.

tässä on toiseltapuolelta tuo imusarjan paksu ja ohkainen letku.

imupuolelle kurkatessa näyttää tältä.
vielä en siis ole paikallistanut mitään imuvuotoja ja etsinnät jatkuvat.
yksi kysymys heräsi mieleeni että voiko johtua siitä jos saa liikaa ilmaa ?
kun orkkis ilmanputsarikoteloa ei ole, vaan sen tilalla on tuninki suodatin.