ullakolla, odottaa et joku ostais vaimon asconan tai saisin asconasta myytyä varaosia et sais renkaisiin fyrkat.
hiukan kans sapettaa ettei voi kesää ruisata virgoil

sit eiliseen työpäivään

reikien mittaamiseen kehittelin seuraavanlaisen kapistuksen:

kyseessä on siis RTA -ohjelma ja weppikamera -ohjelma sekä 50cm pitkä endoskooppi jonka päähän on hyvälaatuinen mikrofoni kiinnitetty erkkarilla

ehkei mediaseksikkäin, mutta todella hyvä kapistus reikien etsimiseen.
seuraavat paikat olivat "ongelmatapauksia"

kahvat ja lukot molemminpuolin etuovia

ilmanottoaukot edessä

kotelon alusta ja takapenkkien jalkotila.
jalkotilassa on suora reikä kotelon alle joka näkyy videosta:
http://www.youtube.com/watch?v=b2acauSY93M&list=UUbuaEZdItnwWx6CaX5Bem0g&index=2&feature=plcpse mikä tekee asian JÄNNÄKS on se et autossa ei ole "sisäilman kiertoa" ja takaoven takaa, kun mittailee tota reikää mikä videossakin näkyy, tulee sama piikki mitä konepellin päältä ilmaottoaukoista.
eli siis järkyttävä falskaaminen jostain tulipellintakaa.
epäilen vahvasti, että kyseessä on tuulilasinpyyhkijöiden läpivienti, koska pyyhkijämoottori ja tanko on koelaudan sisässä, josta se menee läpi tulipellin tohon ilmaottotunneliin josta se menee sen pellin läpi tunnelin päälle.
ilmeisesti tässä on suora putki luontoon.
toki kaikki aukot saa vaikka teipata sisältä, mutta kun kyseessä on tuuliasinpyyhkijät ja suht tärkeä osa autoa, en tiedä onko sääntöjenmukaista et ilmaottoaukkoihin hommata semosseet vakiomalliset "skuupit" jotka tulppaa vedon ajaksi solumuovitulpalla.