Ei nyt ehkä ihan kuitenkaan.. 
Mitä minä muistelen niin kun itse 90-luvulla aloitin peltoautoilun niin järestään varsinkin Volvot olivat yli 300tkm ajettuja ja silti vielä teknisesti todella hyvässä kunnossa. Olivat 70-luvun lopun ja 80-luvun alun autoja.
Jep. 70-luvun 100/200 srj volvoillakin ajettiin jo tuolloin "satoja tuhansia", kuten mersuillakin.
Mutta, miten Datsun/Nissan, Toyotat, Fiatit, Volkkarit, Austinit yms. "kansanautot". Ne olivat yleensä jo aika loppuun porattuja 100tkm kohdalla. Jos ei kone ollut porsinut, alkoi auto muuten olemaan jo loppu.
Toki, tuolloin vuonna -84 oli jo "uusia autoja", jotka saattavat olla tänäkin päivänä arkikäytössä, vaikka ovat ns. "kansanautoja". Mutta tuolloin se "perusduunarin halpis" oli oikeasti surkea. Syitä oli monia, mm. moottoriöljyt ovat kehittyneet "hitusen" noista ajoista.