Tuohon mittausvideoon liittyen, Volvon mukaan oikeat arvot anturille ovat tyhjäkäynnillä 0,5 Volttia ja kaasu pohjassa 4,3 Volttia.
Kaverin autosta aikoinaan ihmeteltiin tuon takalambdan toimintaa sekä välillä tulevaa CL-fault tietoa livedatassa ajon aikana. Mitään vikaa autossa ei kuitenkaan ollut, joten nuo lienevät ominaisuuksia.. Volvon mukaan takalambdan pitäisi näyttää välillä 0,0 - 0,6 Volttia riippuen olosuhteista, mutta missä olosuhteissa, sitä ei ole selitetty. En muista sen mitatetssa koskaan näyttäneen muuta kuin nollaa.
Kunhan kaveri tulee joskus käymään voin katsoa siitäkin autosta nuo läpän prosenttilukemat.
Yhteenvetona en henkilökohtaisesti usko autossasi olevan mitään vikaa välttämättä. Itse en ainakaan alkaisi vaihtaa kalliita osia vain varmuuden vuoksi.