No ei tätä tullut otettua pois ajosta. Tuo käynnistyksessä tapahtunut rykiminen ei tapahtunut kuin kerran. Jäähdytysnestettä kyllä hukkuu tasaisesti, jossain vaiheessa pitää vaihtaa kansipahvi. Lämmityslaitteen kennokin on kyllä vielä tutkimatta, voi olla sekin syynä.
Kardaanin täristykset saatiin kuriin kun laitettiin atan kanssa siihen peltiin millä kardaani on kiinni rungossa läpivientikumit. Porkkanaterällä 24mm reiät niiden reikien tilalle missä pelti on metalli metallia vasten kiinni korissa ja porattuihin reikiin nuo mainitut läpivientikumit. Kumien halkaisija on noin 25mm ja paksuus 10mm. Kumin keskellä on reikä holkille ja holkista mahtuu hyvin alkuperäisiin kierteisiin käyvä pultti läpi. Otan kuvat tästä patentista kunhan auto on nosturilla seuraavan kerran. Ainut tärinä mikä jäi perstuntumaan on ~60mk/h nopeudessa jos ei ole vetoa päällä. Hain kyllä toisen kardaanin tukikuminkin jo Motonetistä, oli sen verran paremman oloinen kun tuo Bilteman kivikova versio tukikumista. Täytyy vaihtaa sekin ja katsoa häviääkö tärinät sitä myötä kokonaan.
Koneen etustefa tai joku muu paikka samalla suunnalla vuotaa öljyä, täytyy tutkia tuotakin kun joutaa.
Tänään vaihdettiin auto takaisin LH:lle leimalla käymistä varten. Ei mennyt taaskaan putkeen, ajatus oli että hommassa menee ehkä vartti, taisi mennä lähemmäs pari tuntia.

Tuli unohdettua laittaa suuttimien etuvastukset ja käräytettyä yksi LH:n boksi tai ainakin suuttimia ohjaava transistori. Toinen boksi antoi herjaa koneen lämpöanturista ja lambdasta. Lambda korjaantui "itsestään" kun konetta käytti vähän aikaa. Lämpöanturin vikakoodi ei korjaantunut millään, anturi on ehjä ja tehtiin kaikki mitä Volvon kirja neuvoi kokeilemaan eikä vikakoodia saatu pois. Ongelman on pakko olla siis boksissa. Onneksi atalla on bokseja vähän useampi ja päästiin leimalle.
Katsastusmiehellä ei ollut huomautettavaa autosta, puhtain paperein leimasta läpi ja vuosi ajoaikaa.

Kone jäi nyt vielä LH:n ohjaamaksi, ei jaksanut tuon ensimmäisen taistelun jälkeen ruveta tuusaamaan Megaa takaisin vaikka niinpäin muutos olisikin ollut helpompi. Ensi viikolla isän auton remontin yhteydessä sitten sekin. Taidan ottaa sitten yhteiskuvan omasta ja isän autosta, isän auto on nimittäin yksi foorumilta aiemmin tuttu projektiauto.

Eikai tässä muuta tällä erää, jos ensi kerralla sitten kuvien kanssa.