Tuo letku BP-säätimen keskeltä/päästä ei lähtenyt irti kummastakaan päästä kun oli niin haperoa ettei viitsinyt voimalla repiä.
Irrotin ruiskuanturin ja kokeilin käyntiin -> ei lähtenyt. Takas kiinni niin starttas. Mittasin anturin navoista maata vasten ja sain tulokseksi noin 500ohmia, auto oli lämmin ja erään taulukon mukaan tuo olisi suuripiirtein ok.
Lambda-anturin toimintaa mittailin myös, liekö mennyt oikein. Liitin irti ja mustan johdon napaan kiinni yksi pää ja toinen maihin.
Auto käyntiin ja katselemaan mittaria. Oli ihan vaan konehuoneessa mittari ja auto paikallaan noin 10min lämpiämässä.
Aluksi oli 0.1v josta lopuksi nousi 0.7v. Ei heilunut arvot yhtään vaan tasaisesti nousi, onko tämä ihan normia?
Vikakoodit saan varmaan viikonloppuna luettua niin selviää toivottavasti jotakin...
Tulikin muuten mieleen että muutama kuukausi sitten uusin pakoputken katista taaksepäin, mutta unohtui laittaa liitosten väliin asennustahnaa että oon melko varma että falskaa yhdestä jos toisestakin, vieläkin laittamatta. On tosin pitkälle lambdan jälkeen että voiko aiheuttaa tämmöstä vikaa vasta kuukausien jälkeen? Hyvä se ei tietenkään ole.