Proturbo  Autodiagnoosi

850 Volvon ulina

  • 18 Vastauksia
  • 4551 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa belem

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 344
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 Volvon ulina
« Vastaus #15 : 19.04.2015, 22:11:53 »
Eli 850 10v. 95 volvossa se vika ei siis voi olla siellä öljyloukussa ?

Poissa rocktie

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 318
  • rockroad is the only way
Vs: 850 Volvon ulina
« Vastaus #16 : 19.04.2015, 22:43:38 »
Yleisin kylmäulinan syy on tehostimen pumppu. Jos se ulisee melkein aina, voi se pumppu olla ihan loppu tai sitten vielä vakavampaa eli jakoremmin ohjain tai kiristinrulla!
« Viimeksi muokattu: 20.04.2015, 08:42:12 kirjoittanut rocktie »

Poissa AnteroV70

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 Volvon ulina
« Vastaus #17 : 20.04.2015, 11:48:30 »
Ei se ulina voi kyllä loukusta johtua, siellä on vain pari kammioseinää muuten yhtenäistä tilaa. Alipaineletkussa voi olla takaisku, ainakin turbossa oli pari, vaparista en muista.
Nykyiset: Volvo V90 D3 AWD -17/18

Menneet: Skoda Octavia RS TDI -15, MB E 250CDI AMG -13, MB E 350CDI AMG -12,Volvo V70 D3 aut. 2013, Volvo V70 2.4D A -05, Volvo V70 2.5T AWD man -97,  Volvo 850 2.5 10v stw -96, Volvo S40 2.0 -96, Renault Megane II Break 2.0 16v -04

Poissa Volkyrie

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 Volvon ulina
« Vastaus #18 : 22.04.2015, 17:12:24 »
Näinhän se on. 850:ssä ja muissa, joissa huohotusputki tulee kaasuläpän eteen, ei ole paineventtiiliä öljyloukussa. Sen sijaan vm. 2000 ja myöhemmissä huohotusputki tulee imusarjan vasempaan päähän ja alipaineen säätö hoituu öljyloukun kalvoventtiilillä. 

 

KL-varaosat  Race.fi