Noniin nyt kun kuitteja pläräsin niin seuraavaa tehty/vaihdettu jo:
03/2015 - Lambda-anturi uusittu (alkoi oireilemaan ajossa, että veto hävisi välillä tykkänään ja kävi erittäin raskaasti, kytkimellä rämpsäyttämällä sai kierroksia sen verran että tiensivuun pääsi ajamaan - tämä vika korjaantui lambdan vaihdolla)
01/2015 - Putsailtu/tarkastettu: MAP-anturi letku ja liitokset, virranjakajan kansi ja pyörijä, puolan liitännät, pa-pumpun liitokset, tyhjäkäyntimoottori, lämpöanturin liitos
09/2014 - Sytytystulpat uusittu
08/2014 - Öljyt+suodatin, ilmansuodatin, polttoainesuodatin uusittu
01/2014 - Tulpanjohdot uusittu (Tuntui kun olisi käynyt kolmella, vika hävisi tällä)
11/2011 - Polttonestepumpun ja suihkutuksen rele, virranjakajan kansi ja pyörijä uusittu
10/2011 - MAP-anturi uusittu
08/2011 - Imusarjan tiiviste ja kaasuläppäkotelo uusittu
Tuossa pari viikkoa sitten kun Lambda uusittiin niin ei vikakoodeja löytynyt (niitä on luettu noissa huolloissa useampaankin otteeseen), vuonna 2011 on näköjään antanut 233(?) Joutokäynti säätöraja ylitetty -vikakoodin, merkintä ainakin huoltokuitista löytyy.
Kuten huomaatte, on autoon sepitetty jo vaikka sun mitä, joten alkaa pikkuhiljaa usko loppua

Harmittaa, kun on itse täysi käsi näiden värkkien kanssa, niin ei juuri tankkaamisen ja pyyhkijänvaihdon lisäksi mitään osaa tehdä, mutta kun alkaa jo korjaamollakin (niin "pajoilla" kuin Volvon merkkihuollossakin) mennä sormi suuhun tämän kanssa niin varsin mielenkiintoista.
Niin, ja aina 98:lla tai ryssän bensalla ajettu, ei vaikutusta mihinkään.
Millä ohjauksella, bendix vai lh?
Milläs tämän nopeasti tarkistan?