KL-varaosat  Race.fi

Kansi remppa B234F

  • 53 Vastauksia
  • 14905 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hevonen

  • Vieras
Vs: Kansi remppa B234F
« Vastaus #45 : 18.08.2011, 09:25:19 »
Jos sun autossa on ollut toimiva ilmastointi niin ei ole enää. Meinaan jos se anturi on jätetty pois...
Ei jäähdytä ilmastoinnin kennoa varsinkaan hitaassa ajossa.

Poissa junnuh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansi remppa B234F
« Vastaus #46 : 18.08.2011, 10:01:40 »
Juu niin siitä sähköviasta oli puhetta mutta en ole kerinny tarkistamaan kaikkia juttuja, kun on tuokin leipätyö hoidettava,että on resursseja Volvolla ajella ;) Pikkuhiljaa tässä tarkastelen kohta kerrallaan kaippa se sieltä vikakin esiin putkahtaa......Juu ilmastointi toimi hieman hitaasti mutta nyt kun laitoin anturin johdonpäähän tuntuu taas pelaavan ihan moitteetomasti...... Niin tarkoitin virranjakajan akselilla juuri sitä nokalle tulevaa t kappaletta mikä sitten käyttää pyörijää jakajan sisällä...siinähän on mahdollisuus ilmeisesti puolen kierroksen heittoo mutta en usko,että auto kävisi ollenkaan,jos se olisi puolikin kiekkaa väärin..niitä ajoitusmerkkejä jakajalle en sillon asennusvaiheessa havainnut,vaikka kovin yritinkin niitä katsella.....

Poissa pikatraktori

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansi remppa B234F
« Vastaus #47 : 20.08.2011, 07:45:53 »
Niin tarkoitin virranjakajan akselilla juuri sitä nokalle tulevaa t kappaletta mikä sitten käyttää pyörijää jakajan sisällä...siinähän on mahdollisuus ilmeisesti puolen kierroksen heittoo mutta en usko,että auto kävisi ollenkaan,jos se olisi puolikin kiekkaa väärin..niitä ajoitusmerkkejä jakajalle en sillon asennusvaiheessa havainnut,vaikka kovin yritinkin niitä katsella.....

Enpä muista elämäni varrelta autoa jossa jakopyörtimen voisi asentaa "väärin päin"  ;). Joissakin vanhoissa magneettosytyksellä varustetuissa vehkeissä tämä saattoi eräissä tapauksessa olla mahdollistakin  ::).

hevonen

  • Vieras
Vs: Kansi remppa B234F
« Vastaus #48 : 20.08.2011, 13:07:56 »
Niin tarkoitin virranjakajan akselilla juuri sitä nokalle tulevaa t kappaletta mikä sitten käyttää pyörijää jakajan sisällä...siinähän on mahdollisuus ilmeisesti puolen kierroksen heittoo mutta en usko,että auto kävisi ollenkaan,jos se olisi puolikin kiekkaa väärin..niitä ajoitusmerkkejä jakajalle en sillon asennusvaiheessa havainnut,vaikka kovin yritinkin niitä katsella.....
Ei sitä jakajan akselia saa väärään asentoon. Ne siivet jotka menee nokka-akselin päähän on vähän toisessa sivussa. Eivät ole siis keskipisteen kohdalla.

Poissa pikatraktori

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansi remppa B234F
« Vastaus #49 : 21.08.2011, 09:21:23 »
Näin muistelin ja ottamani kuvakin löytyi etu- ja takapuolesta. Kun ei sitä tiivistettä tahtonut löytyä, ostin aikanaan kolmelta eri myyjältä saksan eBaysta - viimeinen oli sitten hyvä  :D.

Poissa junnuh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansi remppa B234F
« Vastaus #50 : 23.08.2011, 12:09:39 »
Kun näistä ei aina tiijä niin pitää kysyä viisaammilta siis tarkotan nyt sitä jakajan akselin väärinpäin asentamista mutta nytpä tiiän ;) Pitäs  joutaa ottamaan tuo bensapumppu irti ja puhdistaa suodatin samalla...tankissako on siis toinen pumppu vielä riesana??? :)

Poissa pikatraktori

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 398
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansi remppa B234F
« Vastaus #51 : 23.08.2011, 13:17:44 »
Autossasi on tosiaan kaksi polttoainepumppua. Tankissa on siirtopumppu ja siellä auton alla on sitten se korkeapaineisempi suihkutuspumppu. Sanoit että puhdistelet pumppuja ja suodattimia. Nyt teet kyllä täysin turhaa työtä. Näissä "ruiskukoneissa" ei kumpaakaan operaatiota ei voi eikä siis kannata tehdä. Pumppua ei voi purkaa (tai voi, muttei voi koota) ja suodattimissa on senverran tiheät suodattimet kaasutinmoottorehin verrattuna että jos yrität puhdistaa, pilaat sen lopulliseti. Tämä auto on tätä "uudempaa teknikkaa" - itse hommasin  aikanaan GLT:n perehtyäkseni juuri tähään uuuteen teknikkaan muutenkin kuin kuulopuheina. Oli hyvää opetusta! Eli lyhyesti: em osat vaihdetaan - ei huolleta.

hevonen

  • Vieras
Vs: Kansi remppa B234F
« Vastaus #52 : 23.08.2011, 15:12:57 »
Näin. Tankissa on se siirtopumppu, sille on siellä tankissa sellainen karkeasuodatin, metallisukka.
Sekin kyllä kannattaa vaihtaa eikä putsailla.
Pääpumpun tykönä auton alla on sitten se varsinainen bensansuodatin. Vaihdetaan niinkuin öljynvaihdossa ö-suodatin. Ei sitä avata ja putsailla, kertakäyttöhökötys. :)

Poissa junnuh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: Kansi remppa B234F
« Vastaus #53 : 23.08.2011, 21:19:27 »
Hyvä tietää, että kantsii heti uusata niin ei turhaa työtä tee :)

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy