Carcom Oy  Elekma

850 kytkimen ilmaus

  • 4 Vastauksia
  • 2598 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa A.K

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 51
  • www.vrcf.fi
850 kytkimen ilmaus
« : 03.04.2015, 21:56:44 »
Kertokees miten ton 850:n manuuali vaihteiston kytkimen työ-ja pääsylinterit saa tehokkaimmain/nopeiten ilmattua?
~142 -72
~244DL -75 (paalattu!)
~240DL -86 (ex-käyttis)
~240GL DIESEL -87 ~460SE -94 ~V70Tdi -98 ~740GL TDI -89 ~850GL -93 SW (Exä)~850 -94 SW ~850 -95 SW (rakenteilla)

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6705
  • 1% Hybridi
Vs: 850 kytkimen ilmaus
« Vastaus #1 : 03.04.2015, 22:01:05 »
Kertokees miten ton 850:n manuuali vaihteiston kytkimen työ-ja pääsylinterit saa tehokkaimmain/nopeiten ilmattua?
Tuolla varmaan helpoiten
V70 -00 HYL-sy Poistunut pihasta   &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 kytkimen ilmaus
« Vastaus #2 : 03.04.2015, 22:08:54 »
Sain juuri itekkin apua tähän ongelmaan ku ei lähteny kytkin ilmautumaan. Eli säiliö kokoajan täynnä nestettä. Jarrunipasta kirkas letku kytkimen työsylinteriin ja nipat auki. Sit vaan työnnättää jarrua painamalla nestettä kytkimen työsylinteriin päin. Laittaa välillä jarrunipan kiinni ja pumppailee jarrupolinta, sit poljin painnuksiin ja nippa taas auki. Näin omassa lähti kytkin toimimaan.
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6705
  • 1% Hybridi
Vs: 850 kytkimen ilmaus
« Vastaus #3 : 03.04.2015, 22:15:18 »
Sain juuri itekkin apua tähän ongelmaan ku ei lähteny kytkin ilmautumaan. Eli säiliö kokoajan täynnä nestettä. Jarrunipasta kirkas letku kytkimen työsylinteriin ja nipat auki. Sit vaan työnnättää jarrua painamalla nestettä kytkimen työsylinteriin päin. Laittaa välillä jarrunipan kiinni ja pumppailee jarrupolinta, sit poljin painnuksiin ja nippa taas auki. Näin omassa lähti kytkin toimimaan.
Pojan 940:ssä ei loput ilmat poistuneet, kuin ajamalla. Se ilmaili ekana alipaineella ja sitten tuolla letkusysteemillä, mutta aina oli vaan polkimessa "tyhjää"
V70 -00 HYL-sy Poistunut pihasta   &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa tdi-arska

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 262
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 kytkimen ilmaus
« Vastaus #4 : 04.04.2015, 00:01:24 »
Kertokees miten ton 850:n manuuali vaihteiston kytkimen työ-ja pääsylinterit saa tehokkaimmain/nopeiten ilmattua?

Painetta nestesäiliöön ja avaa ilmausruuvia on toimiva, mistä tuollaisen tekisi/ostaisi, säiliöön sopiva korkki (purkamot) ja keskelle poraa/upottaa pyörän ventiilin, ei vaikea tehdä ja toimii myös yksinilmaaminen.

 

RallyBaron  Samppasport