Vuodenaikoja noudattaen "kesä" tuli ja meni ja ilmat ovat alkaneet vähitellen viilentyä, eikä tämä projekti viime päivityksen jälkeen ole määrällisesti edennyt yhtään mihinkään. Tekosyynä tälle käytän terveydellisiä ongelmia, sekä muita kiireellisempiä asioita, silloin kun niitä on pystynyt tekemään.
Osia olen kuitenkin haalinut ja yhdet niistä on edellisessä postauksessa jo asennettukin -eri värissä vain. Eli kun tyylisuunta hieman vaihtui, niin toisesta Kl-racingin paketeista löytyi 60/40 madallussarja. Väärän värisenä joten värimaailmaa noudattaen jouset piti maalata banaanin värisiksi


Kerran kun vanteet vaihtuivat isompiin, Volvo Otrera 17x7.5", niin piti jarrutkin päivittää. Foorumilta löytyi nopeasti apu tähän.
Volvo XC90, 336mm etujarrusetti Brembon levyillä ja Volvon omilla paloilla, tietty myös adapterisetti löytyi mukaan kauppaan.


Lievästi hymyilytti, kun kävin noutamassa matkahuollosta hakemassa paketin ja asiakaspalvelija meni paketin luo ja yritti nostaa sitä hyllystä. Kuului vain "hhnnnnngggh" eikä paketti liikahtanut mihinkään. Epäuskoisen näköisenä asiakaspalvelija kumartui lähemmäs pakettia katsoakseen sen painon. Samassa hän räjähti paskaiseen nauruun todeten "juuuueeeeei"

Paketilla oli painoa vaatimattomat 43.5kg.
Levyjä joutui käyttämään nopeasti sorvissa, kun 200 sarjan ja xc90:pin levyjen keskireiän koko ei ihan kohtaa.

Hyvin se ottaa tilan tuolta 17" vanteesta. Vielä pitäisi saada jarrusatula tuonne mahtumaan. Tiukkaa tekee


Ekaa kertaa tuli otettua kuva normaalissa päivänvalossa, josta selviää nykyasu, joka on täsmälleen tämä;

Tuo väri tähän koriin on kyllä erittäin onnistunut

Samalla tästä kuvasta huomaa, kuinka etupää on tullut n. puoli metriä alaspäin alustapäivityksen myötä. Jousien vaihdon yhteydessä iskareita lyhennettiin 50mm.
Otin hieman siirtovälineitä avuksi ja siirsin auton toiseen paikkaan, eli uuteen tallipaikkaan. Tämä tallin teko on se syy, joka on estänyt harrasteen edistymisen. Tallin teko oli oikeastaan must to do -operaatio, sillä en halua edellistalven tuhojen toistuvan mihinkään osaan autoa.
Eli tällaisessa ympäristössä tämä tulee tästä lähtien olemaan;

Tila muutettu vanhaan navettaan ja pinta-alaa on reilut 64m
2 -lämmintä sellaista

Sitten se auton siirto;


Uudessa kodissa

Ehkäpä nyt ehtisi antamaan tällekkin enemmän aikaa syksyn ja talven mittaan, kun tiedossa ei enää ole muita isoja projekteja

Katsellaan taas
