Taas olisi viikottaisen päivityksen vuoro.
Työt jatkuivat edellisviikon jarruteemalla, jonka jälkeen kiinnittelin muutamia osia ja paneuduin ahtimien öljylinjoihin. Vain yksi an-liitin meni särki, joten pienellä selvittiin. Se liukaste pitäisi muistaa aina. Tämän sisäistettyä, rikki menneitä liittimiä ei enää tullut

Niitä kuvia nyt sitten;



Vakaajan laitoin myös. Ja pienen mietinnän jälkeen vain yhden. Ennemmin yliohjaus, kuin aliohjaus


Öljyn tulolinja ahtimille on siis teräspunosletkua an-liittimin. Tulo on otettu lohkon päästä ja letkukokona AN6, joka sitten haarautuu y-blokilla kahdeksi AN4 -koon letkuksi ja menee ahtimille. Tästä ei nyt ole kuvaa, mutta paluulinjasta on senkin edestä.
Materiaalina 20mm putki, jonka sisähalkaisija taitaa olla 16mm luokkaa? Paluureiän koko on ahtimissa 14mm niin luulisi tuon putkikoon piisaavan. Päätin tehdä kummallekin oman linjan sellaisen sijaan, joka ennen öljypohjaa yhtyy yhdeksi linjaksi. Kävi mielessä tuon etummaisen linjan päällystäminen tuolla Black Satin keraamisella pinnoitteella, kun tuo vesiletku menee ikävän läheltä.. Virtausoppia lukeneiden kannattaa selata kuvat nopeasti ohi

Kuvia;







Startin irroituksen työohje alkaa sitten nykyisin sanoilla
"irroita moottori ja vaihdelaatikko". Olisi nyt vain ollut ehjä startti jonka nappasin tuohon kiinni. Olisihan toiminnan voinut testata, mutta yliarvostettua sellainen

Ainakin oli Boschin startti uusiotuotannon tarroin









Jatketaan taas
