Mulla on yks KL-Racingin plenum tohon 242-projektiin muokkailtu. Eihän se ihan sisäelimiä maksa mutta olis suotavaa olla tuttu alumiinihitsari jos ei itellä onnistu

Omat huomiot;
240 korissa tulee vähän ahdasta jarrutehostimen ja tulipellin puolesta. Ite lyhentäisin vähän sieltä 4. pytyn päästä.
No sit se kaasuläpän laippa on jotain haist... -kokoa. Niiden ite myymän 80mm läpän laipassa käy jako, kaikkien muiden myymiin saa soveltaa tai vaihtaa laipan.
Alipaine/painelähdöt puuttuu, mulla hitsattiin alapuolelle lappu johon sit reijät ja kierteet.
Suuttimien pesät tehty aika päin persettä, pitäis käyä koneistuttaa ne vielä kuntoon.
Kuulemma saaneet ihan ahtopaineella noita ratkeamaan.
Liekkö materiaalin vai saumojen heikkoutta.
Tota mun sarjaa on 2 ihan ammattimaista tig-hitsaria sulatellut ja molemmat kertoneet ihan suoraan hitsanneensa parempaakin alua

Siinä nyt muutama kommentti omasta sarjasta. Olisin ton tienny ni oltais tehty sit kokonaan uus sarja ja hyödynnetty vaikka Volvon orkkis sarjoista laippa/runnerit/suutinpesät...