0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nokan malli on aina stanssattu takapäähän(M-nokka on saastemallien 200Fja 230F nokka).
Eli ihan paska turbokäyttöön vai?
No ihan paska oikeastaan mihin tahansa käyttöön paitsi verkonpainoksi.
Jatkanpa tähän, elikkä tuli hommattua tollanen hiottu nokka, jonka arvot on täysiarvoitus. Peräpäähän on pistetty tussilla merkintä T ja nokan alkuperänen stannaus merkki on A. Myyjä sanoi että kyseisen nokan arvot ovat samat kuin rallicrossissa käytetyissä turbomoottoreissa. Äkkiä katottuna Turbobricksien sivuilta ainakin A-ryhmäläisissä ois ollu joku T5 nokka? mitkä lienee tuon nokan arvot ja onko noita edes ollut noissa rallicross vehkeissä aikoinaan? perusympyrä tuossa näyttäisi olevan 34mm luokkaa ja turbokoneen pitäisi kuulemma pyöriä helposti 8500rpm tuolla.