Autoracing  KL-varaosat

960 -95, Toinen yritys. E85!

  • 679 Vastauksia
  • 149663 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa pukema

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 411
  • SVK #1148
    • www.pukema.com
Vs: 960 -95, Toinen yritys (Nokka-akselin asentoanturi temppuilee)
« Vastaus #300 : 21.04.2016, 17:59:08 »
Mitä käytännössä tapahtuu jos nokka-akselin signaali puuttuu tai on heikko?
Jos nokka-akselin anturilta ei tule signaalia niin se korvataan kaksoissytytyksellä ja suihkutuksella. Sitä ei välttämättä huomaa normaaliajossa ollenkaan. Oudolta kuulostaa jos nykiminen johtuu nokan anturista.
760 Turbo 1988, 960 Pullman Limousine 1996, 960 Executive Level I 1996, S90 Pullman Limousine 1998, S90 T6 1998
S80 V8 2007, S80 V8 Executive 2008
Chrysler Viper GTS 2000
Cadillac Fleetwood Limo 1978

Paikalla Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #301 : 21.04.2016, 21:03:18 »
Eli polttoainetta menee liikaa koneeseen ja käy rikkaalla. Nykiminen on sellaista miettimistä

Vaihtoanturin sain ja nyt töihin etsimään t40 torxia
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa pukema

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 411
  • SVK #1148
    • www.pukema.com
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #302 : 21.04.2016, 23:33:12 »
Ei se taida edes käydä rikkaalla, en oo kyllä ihan varma, voi riippua siitä kuinka paljon polkee. Volvon vihreäkantisessa lukee vikakoodi 314 kohdalla

Vian oire(et)
- ei mitään.  ;D
760 Turbo 1988, 960 Pullman Limousine 1996, 960 Executive Level I 1996, S90 Pullman Limousine 1998, S90 T6 1998
S80 V8 2007, S80 V8 Executive 2008
Chrysler Viper GTS 2000
Cadillac Fleetwood Limo 1978

Poissa Sato|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 381
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #303 : 21.04.2016, 23:49:18 »
Kai se saman bensasumun antaa per sylinteri. Joutuu vaan odottelee hetken imuventtiilin takana. Kai  ::)
S80 D5 AWD -10 | 940 Turbo -96 | 242DL -82 | 960 16v Turbo -90

Paikalla Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #304 : 22.04.2016, 00:20:02 »
Aluksi kävi ainakin tosi rikkaalla. Pakokaasu haisi samalle kuin kaasarivolvossa ryyppy päällä. Huomasin siinä ekan oireen. Kai lambdasäätö ja vikatila korjasi lähemmäs.

En löytänyt töistä torxia. 35 löytyy ja jonkinverran sain vääntöä mutta on tiukassa enkä uskalla nyplätä. Katsotaan huomenna.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Paikalla Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #305 : 22.04.2016, 18:30:44 »
Taas toimii :).

Ei ollutkaan paha homma kun sai oikean työkalun jolla uskalti vääntää.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Paikalla Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #306 : 23.04.2016, 22:36:43 »
Kesärenkaat vaihdettu. Sain kaksi yhden kesän ajettua 205/55R16 Michelin Energy Saveria ilmaiseksi ja ostin kaksi uutta. Nyt on tukevampi ajettava :).

242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Paikalla Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #307 : 26.04.2016, 15:46:24 »
Laitoinkohan Columbat pyörimään väärään suuntaan?  :D
Katselin 850 esittelykuvia ja niissä vanteet on juurikin toiseen suuntaan pyörimässä.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4113
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #308 : 26.04.2016, 16:05:40 »
Onko sulla se harvinaisempi sarja missä vas ja oikee on erilaiset?

Paikalla Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #309 : 26.04.2016, 19:29:36 »
On :). Vaihdan huomenna toisinpäin
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Paikalla Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #310 : 27.04.2016, 13:53:06 »


Näin niiden pitikin olla. Nyt ei näytä menevän takaperin :)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Paikalla Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #311 : 09.05.2016, 15:57:12 »
Ostin eteen alatukivarsiin puslia :). Isot pystypuslat ja pienemmät vaakapuslat. Myös kallistuksenvakaajan koripuslat jotka ehkä on sopivat. 700/900 sarjaan sopivat eikä muita kone tuntenut. Saa nähdä onko 740 ja 960 samanlaiset? Kaikki AD:lta hyvinkin tasan 100€.

Nyt pitää kehitellä holkkeja prässiin. Isot puslat vaatii puslan muodot omaavan holkin ettei mene heti asentaessa rikki. Onhan mulla töissä vaikka minkänäköisiä koneistuslaitteita jos saan vain luvan käyttää.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #312 : 09.05.2016, 16:43:01 »
Sitä pientä poikittaista puslaa ei ainakaan meillä vaihdella.

Äiole prässiin sopivia kappaleita, ettei murjoontuisi tukivarsi solmuun...

Paikalla Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #313 : 09.05.2016, 19:40:52 »
Pikkupuslat ostin (tilasin) oikeastaan varmuuden vuoksi. Niissä ei muistaakseni väljää ollut mutta kun on tukivarret irti autosta niin harmittaa jos niissä onkin sanomista eikä minulla ole niitä. En vaihda niitä jos ovat ehjät.

Vaihtotyön askelmerkit on vielä avoinna. Purku ja prässäys paikka ei välttämättä ole lähelläkkään toisiaan eikä teho riitä ajaa keula ilmassa joten pitää katsoa miten järjestyy. Ehkä pääsen ajamaan 400tkm ajetulla fiat bravalla :buck2:
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 960 -95, Toinen yritys
« Vastaus #314 : 09.05.2016, 19:44:08 »
...pääsen ajamaan 400tkm ajetulla fiat bravalla :buck2:
1.2:lla voimamyllyllä!!! *taavih-> Vielähän tossakin on matkaa ukon ~480tkm:iin.

Muttamutta, paljonko olisi maksanut tukivarret?

 

KL-varaosat  Race.fi