Vihdoin kuvia saavutuksesta.

Tuosta varastosta pitäisi saada kaikki kaivettua, alku näyttää haastavalta.

Tässä tämä harvinainen NOS kytkinkoppa.

Alakerta B19et männillä, josta kakkosmännän renkaat vaihdettavat.

Tässähän tämä murheenkryyni. Kolmekymppiä maksoi ruotsista männänrenkaat kotiovelle tuotuna, ei paha.

Alkuperäinen motti B20A, 138tkm taulussa.
Öljyä vähän ruiskii sinne tänne, se on kumma kun ei kampurankaan huopatiivisteet kestä neljääkymmentä vuotta.

Vaihteiston palkin kun otin pois, olin positiivisesti yllättynyt korin kunnosta. Pultit kiiltäviä ja ruostetta ei missään.


Motti kasautuu...

Löysin varaston kätköistä kumisen venttiilikopan tiivisteen.
Onko joku nähnyt tällaista ennen?

B30 sorvattu vauhtipyörä ja kytkin kasassa.
Paketti kasassa, laatikkoon koppa vaihdettu ja kanteen anturi pyöräytetty. (M16 kierteet)

Hoplaa, tuosta se lähtee. Yksinään aika hankala käärme pujotettavaksi...


Siellä lepää...

Mutta ei ilman vahinkoja.
Ehjän lämmityslaitteen hanan sitten teutaroin yksin temutessani rikki.

Saisikohan tuon vielä kuntoon, mitä sanoo raati?