Normi-kylmäjärjestelmissä öljyä on kompurassa, putken mutkissa , lauhduttimessa, höyrystimessä. Ei tuo imuvaihto taida normi moottorissakaan taata 100% öljyn poistoa, ennen uuden öljyn täyttöä.
Tuo automaattikoneiden palvominen vaan tuntuu hieman kummalliselta, siis, että koneella saataisiin kaavittua kaikki öljyt pois järjestelmästä, kone punnitsee poistetun öljyn ja lisää sitä ohjeessa olevan määrän ilman muuta ihmettelyä 
Saako sitä ilman liuotinpesua edes vaihdettua

Auton ilmastointilaitteelle riittää, kun välillä lisätään ainetta, joskus uusitaan kuivain ja jotain muita rikkoutuneita komponentteja

24/7 päällä olevat esim. rekkojen kylmäkoneet on sitten täysin eri juttu tai sitten isommat teollisuuden laitteet.. siis ne johon ei kompuraa saa muutamalla hassulla satkulla, kuten autoon

eihän sieltä kaikki öljyt tulekkaan pois mutta suurin osa kuitenkin, 5-20g lisätään järjestelmästä riippuen.
Varmaan tarkoitit, että sieltä tulee pois pienin osa, kun pienin osa sieltä tulee pois

Tässä esimerkkejä komponenttien vaihdon yhteydessä tarvittavista määristä
Kuivain 30 cm³
Höyrystin 50 cm³
Lauhdutin 30 cm³
Putki 10 cm³
Letku 10 cm³
Kompura sen mukaan paljonko tulee vanhasta pois, mutta minimissään lisätään 70cm³
Ihan siis mennään eri lukemissa, kuin mitä sieltä tulee huoltolaitteella ulos.