Mistä otetaan öljynkierrolle tulo-, ja paluuletkut?
Mitä eroa on F ja FT koneen sähkösarjoilla?
jotkut tekee kohtaan jossa vakiona banjolla otetaan turbon öljynpaine (about keskellä pääöljykanavaa, siihen reikä,kierre ja rälläkälläkin saa suoran että banjo pitää. sit kanavan päätypultit auki ja putsaus)
osa taas tekee öljynpainekytkimelle t-haaran ja osa ottaa pääöljykanavan etupään pultin ja tilalle nippa.
paluuksi osa rei'ittää vakio kohdan ja siihen nippa hitsaten tai kiertäen taikka jopa vakiotyylisen reiän (viimeisin ei suositeltavin)
jotkut taas hitsaa öljypohjaan sopivan putken nysän.
lh2.4 ohjatuissa vapari ja turbo sähkösarjoissa erona: imm toisella puolella konehuonetta, ja kaasuläppäkytkimeltä pitää turbottaessa yks johto katkasta, sit asiaan liittymättömänä akku, abs ja pissapoika myös toisinpäin.
Laitetaas tähän samaan nyt vielä kysymys että passaako 940 mallin puskuri 740 vm 87?
kaippa se paikalleen menee, muttei ole omasta mielestä esteettisen näkönen.
