Tutkin lisää... Autopartsmarket myy kaasu Sachia 70,92 €:n hintaan. Tyyppi FE32/22X166A.
Sama tyyppikoodi Nimarkilla.
_sfr-
Hei, muistan tuon nettikaupan. Se on latvialainen ja sillä on jotain varaosalistoja, joissa saldo ei pidä paikkaansa. He joutuivat perumaan tilaukseni, koska tavaraa ei ollut saatavana. Se oli kuskin oven alasarana, OVH Suomessa Biliassa yli 150 €. Sieltä sen ostinkin, onnistuin saamaan alennusta hinnasta ja sain aika helposti itse saranan asennetuksi. Vanha oven alasarana oli kulunut ja lonksui. Käytetyt vasemman puolen alasaranat olivat aika vähissä Ruotsissakin romuttamoilla.
Taitaa nyt olla niin, että en ehdi oikein tilaamaan verkkokaupoista mitään. Yritän saada aikaa kesälomapaikkakunnallani yhdelle edulliselle autokorjaajalle. Jos aika on esim. 6.7, jolloin lomani alkaa, niin iskarit pitäisi olla mukana. En taida itse uskaltaa lähteä niitä vaihtamaan. Tarvitaan jotkut hyvät jousipuristimet. Taakse olen joskus kyllä vaihtanut, mutta voi olla, että kyseessä oli edellinen autoni yli 13 v sitten Ford Taunus farmari.
Muuten, oletko varma, että ilmaiskareissa on öljyäkin? Minulla oli joskus polkupyörässä kalliit ilmaiskarit, ja ei ainakaan niissä mitään öljyä tietääkseni ollut. Piti oikein ostaa pumppukin, jolla sai ilmaa lisää (jäykkyyttä) tarvittaessa. No, tämä on nyt ihan erilainen kone... Eikö näissä Volvoissa ole kaikissa MacPhersonit edessä?
Mister-auton saldo oli sittenkin pielessä, ei tule Sachs-iskareita sieltä, tuli sähköpostia - tarkemmin tästä jossain toisessa ketjussa sitten.