Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

d24t kumma vika

  • 24 Vastauksia
  • 5469 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Volvo TDI

  • Vieras
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #15 : 24.06.2011, 16:49:03 »
Konehommahan kestää 2-3 iltaa jos on  päivätöissä. Koneistus ei aina onnistu kesälomien takia ja siihen kannattaa varautua.

Poissa völvötin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #16 : 24.06.2011, 20:38:52 »
vien vollen yhdelle tutulle korjaamolle jo lauantaina ja sunnuntai aamusta ruvetaan jo hommiin ja kaikki on jo valmiiksi hommattu niin ei tartte ku tehä vaan :)

Poissa völvötin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #17 : 02.07.2011, 22:24:17 »
nonnii otettiin volvosta kone pöydälle ja purettiin niin männän renkaat oli aivan kulahtanu loppuhun :D tänään saatiin alakerta jo kasaan ja ens viikolla viimmestään loppu kone :) hyvin kerkee saara volvon kuntohon ennen jurvan reissuu  :pomo:

Poissa Dartteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 385
    • Asesepänliike Teräsjänne Oy
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #18 : 06.07.2011, 15:29:38 »
Mahtaako tämä olla jälkiturbotettu vapari ilman öljyruiskuja? Tarina kertoo, että D24 tuhoaa männänrenkaat n. 10 tkm aikana, jos sen menee jälkiahtamaan.
Harmonisaatio meni metsään! B230FT, B230FBT, B230FT, AQ250B ja B5254T2

http://terasjanne.com

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #19 : 06.07.2011, 23:10:29 »
Tarkennettakoon, että tarina kertoo sen jumittavan ne renkaat karstalla, tämäkin on täysin yllättäen yksilökohtaista mutta varsin hyvin mahdollista näitten kanssa, varsinkin kun lähtökohtakin on yleensä jo vähän harva.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa völvötin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #20 : 18.07.2011, 12:57:01 »
kone on nyt nipus ja muuten toimii kun unelma mutta UUSI turbo päästäny ölkkää läpitte koko ajan  :buck2: pitää vissii heittää vanha kiinni ja pistää uus huoltoon  ::)

Poissa völvötin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #21 : 18.07.2011, 12:57:49 »
niin ja on ihan alkuperänen d24t  :pomo:

Poissa Heikki L

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #22 : 28.07.2011, 10:23:36 »
Viittikkö kertoo ton kannen ja alakerran kiristys momentit mulle?
Ei löydy mistään vaikka kuinka haeskelin

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #23 : 28.07.2011, 12:05:21 »
Viittikkö kertoo ton kannen ja alakerran kiristys momentit mulle?
Ei löydy mistään vaikka kuinka haeskelin
Kansi kiristetään PAHVIN mukana tulleiden ohjeiden mukaan.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3706
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: d24t kumma vika
« Vastaus #24 : 01.08.2011, 00:25:04 »
Tarkennettakoon, että tarina kertoo sen jumittavan ne renkaat karstalla, tämäkin on täysin yllättäen yksilökohtaista mutta varsin hyvin mahdollista näitten kanssa, varsinkin kun lähtökohtakin on yleensä jo vähän harva.
Itse ajoin ensimmäisellä d24 turbon kanssa 16tkm ja ei tietoakaan että olisi puristukset hävinny, kansi vaan halkesi  ELK
Ja tuo nykyinen d24 turbon ja coolerin kanssa on pyörinyt n 14tkm ja ei mitään ongelmia puristusten katoamisen suhteen.
Tosin tuolla nykyisellä padalla on ajettu vasta n.90tkm täydellisen remontin jäljiltä :P
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

 

Proturbo  Autodiagnoosi