Jos tuohon tekee spazerin niin on kyllä aivan yks mikkeli onko se 6mm vai 10mm vai kenties vaihtoehto c canada.
Spazerinkin jos tekee niin on oma veistelynsä kun turhia rakoja ei kannattaisi jättää niin se tars olla "umpinainen" mieluusti, jollonka päästään tilanteeseen että helpointa on suhauttaa joku olemassaoleva vinokoneen kytkinkoppa pilalle eli huitasta siitä sentin soiro. Mulla on yks laatikkoprojekti josta jäisi 10mm siivu yli vinokoneen perään käyvästä manuaalin kaavelista...
Menossa koneistukseen EHKÄ, yks tuttu tutkii osia (ei tajua autoista "mitään", mutta saakelin kova sorvari) ja ilmottaa saako tehtyä hänen vehkeillä. Ylimääräisestä AW71L kytkinkopasta siivu pois siis.
Tartteeko sitten pidemmät pultit?
Pultit ehkä tarvitsee pidemmät, täytyy mitata ja kokeilla jos ja kun tämä koneistus vaihe selviääpi.
Periaatteessa pultin paksuuden verran kierteillä riittää sen mitä pulttikin. Sitä en tiedä paljonko niissä volvon pulteissa on ylimääräistä.

Kerpeles! Kaikkia koppia et tuhoa!
Mika, mä hommaan sulle kyllä jonkun kopan. Älä huoli, oon sen velkaa. Tuskin noi vinokoneen kopat maailmasta kesken loppuu.

ps. unohdin TAAS ottaa kuvan kun kävin vain hakemassa kopat... Kattelin väsähtänyttä AW71L askia... ylivaihteen pinnat SULANEET, ja on kuin kuivunutta bitumia "pitkin" ylivaihdetta.