KL-varaosat  Race.fi

740 Moottoritilassa oleva venttiili, johon menee jarruputket.

  • 5 Vastauksia
  • 1956 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kuuleri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 71
  • www.vrcf.fi
Mikä on tämän venttiilin tarkotus,kun jarrut on häipynyt vänkärin puolen takarattaasta, muut pelaa.Tähän venttiiliin tulee johto vissiin siinä joku paine kytkin ,kun valo palaa taulussa.Venttiilin päässä on 17MM kannalla olevat pultit molemminpäin.Vänkärin puolen taka rattaasta ei tule nestettä yhtään.Oisko jollain räjäytys kuvia.Venttiili sijaitsee jarru tehostimen alla.Onko se joku riangelin systeemi ,että jarrut toimii sama mitä tapahtuu.

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 554
jarruvikavalohan se palikka on, eli jos toisessa piirissä on paine-eroa toiseen, siirtyy siellä sisällä luisti heikompaa painetta kohti ja silloin sytyttää jarruvikavalon.

jarrut kuntoon ja tuon palikoan "resetointi" joko pelkästään avaamalla keskelta liittimellinen pultti tai sitten pitää vielä lisäksi avata päistä...en enää muista tarkkaan.

näin siis jos on ei absillinen laite ja tarkotat sitä n. nyrkin kokoista palikkaa

omasta käytin palikan suosiolla pöydällä jo hoitelin hapettumat pois ja uusin o-renkaat
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

Poissa dneproshin

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1640
  • Innokas käyttöautoilija
Minulla loisti jarruvikavalo ensin jarrua painaessa, sitten jatkuvasti. Varauduin avaamaan sen anturin tuosta mainitusta palikasta, mutta varoitusvalo hävisi ihan vaan ilmaamalla jarrut kunnolla.

Poissa Naatiainen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Pystyykö sen siitä liitin anturin reijästä laittaan,vaiko onnistusko vaan ilmaamalla.Ilmataanko sitä nyt sitten kuskin puolelta,että paine tasaantus.Liitin anturi on muovinen.

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 554
200-puolella oli muistaakseni joskus ohjeet tuon jarruvian "nollaamiseen".
Voi rittää että menee pelkästään ilmaamalla, mutta voi olla että se liitin-osa täytyy irrottaa. Ilmaamalla molemmat pitäisi korjaantua, jos o-renkaat kunnossa...Ja tietysti itse jarrujen täytyy olla kunnossa.
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

Poissa Naatiainen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Kokeillaampa sitte ilmausta vielä ,jarrut ovat sata prosenttiset olleet, lähes uutta kaikki osat.

 

Kulkukoira  Proturbo