Itselleni ei nyt heti tule mieleen hyvää olemassaolevaa liitäntäpaikkaa. Helpointa ehkä olisi porata vaikka erg:n ja imusarjan välissä olevaan kumiletkuun reikä melkein letkun suunnassa päädysta letkunkiristimen alta. Reikä voisi olla esim 4mm ja sinne sitten ulkohalkaisijaltaan tuonkokoinen pneumatiikkaletku tai metalliputki sekä hiukan sikakittiä tms. Letkunkiristin pitää senkin sitten paikoillaan.
Aika on kuitenkin ajanut tuollaisten mekaanisten mittareiden ohi ja niinpä netti onkin täynnä sopivia obd-porttiin tulevia mittareita. Aika paljon löytyy esim haulla "obd boost pressure gauge".'
Tavallisen volttimittarinkin voi kytkeä olemassaolevaan ahtopaineanturiin, mutta asteikon piirtelyssä on oma vaivansa

.
Ilmanputsarin kyljessä on kiinni ahtopaineensäädin, ja siihen tulee sopivan ohut letku imupuolelta, joten sitä tarkoitin tuolla kuvaelmalla.
Nuo ahtopaineensäätimen ja moottorityynyjen letkujen paineet ovat alipainepumpulla tehtyjä alipaineita eikä niillä ole mitään tekemistä imusarjassa ahtopaineen kanssa.