Noniin, useampi vuosi suunnittelua ja nyt toteutus. Eli pitemmän aikaa olen suunnitellu tänne showroomiin jonkunlaista huoltomuistiota, mutten ole saanut aikaiseksi.

- Auto on -95 vm. 960, suomiauto. Tekniikkana 2,5l tinakutonen + m90.
ostettu kesällä 2011 käyttöautoksi, minkä virkaa se on suurimmaksi osaksi toimittanutkin. Pikkuhiljaa on kummiskin käyttö vähentynyt ja auto on jäämässä enempi vähempi harrasteautoksi.
ostaessa kilometrejä 369tkm, nykyhetkellä mittarissa rapiat 425tkm.
-Muutoksia tällä hetkellä (normaalit huoltotyöt, ja rikkinäisten osien vaihdot ynnätty pois.)
- Hks kopio sieni
- kotitekoinen 2,5" putki kahdella simonssin läpivirtaavalla, lopussa 2x2" ulostuloille.
-T5 kova vauhtipyörä + SRE kytkin paketti
- Vähempi rullattu laatikko, myyjä väitti myös vaihelleen tuoreemmat syncrot ja "vahvistaneen" 3. vaihteen. Aikaisemmasta laatikosta yllätys yllätys meni 3. vaihteen syncro, samoihin aikoihin kun alkoi vakio kytkin luistamaan.
- Vähempi rullattu 3,71 perä, vastapaino laikattu lukosta pois.
- Bc racingi alusta, Edessä 940 yläpäät, 850 iskarit. Takana 940 iskarit, koneistetut jousilautaset + kynäjouset, coilover tyyliin.
Sisusta on noita sparcon urheiluistuimia lukuunottamatta vakio. Jalopuut teipattu camoteipillä.
Jokainen itse päättää onko teippaukset huonompaan vai parempaan suuntaan. Idea lähti siitä kun aikaisempi omistaja korjaillut pieniä maalivirheitä erisävyisellä maalilla, itse antanu tekohengitystä kaarien ruosteille - eri sävyisellä maalilla. Jotenka autossa on useamman sävyistä hopeaa, melkein kuin camoväreissä sävyjä on useita.
Kuviahan on mukava katsella, tässä aikajärjestyksessä kuvia autosta, miten se on hiukan muuttanut ulkonäköä.

Ja sitten nykyhetkeen. Kuvat viime viikonlopulta.

Sisusta.

Kommentteja otetaan mielellään vastaan. Myös parannus ehdotuksia saa kertoa, eri asia miten niitä kuunnellaan

Päivitellään aina kun jotain mainittavaa tapahtuu. Kuvia pitää opetella ottamaan hanakammin kesken remonttien. Tahtoo unohtua aina puuhatessa kuvat kokonaan.