Minulla samanlainen propleema, eli eeberi käynnistyy suorakäynnistyksellä ja ajastimella normaalisti, mutta syttyminen on vaikeaa pröpeltämistä ja sammuu noin 15 sekunnin kuluttua. No mittasin akun jännitteen reilun vuorokauden ulkoparkin jälkeen 12,4V ja se laskee 12 volttiin kun lämmitin yrittää käynnistyä. Akku vuoden vanha mallia Volvo 80ah. Autossa Defa lohkolämppäri+laturi, kun auton laittaa piuhaan, niin 10 minuutin jälkeen jännite 14V. Lämmitin käynnistyy edelleen vaikeasti pröpeltäen, mutta jaksaa jäädä päälle ja muutaman minuutin kuluessa pöhisee tasaisesti. Jännite laskee 12,5 volttiin. Auto käynnissä toimii samalla tavalla, kuin piuhassa. Eeberiin on vaihdettu uudet tiivisteet, hehkutulppa ja sihti. Palopesässä oli sisällä pyöreässä pellissä halkeama, jonka hitsasin kiinni kokeilumielessä, karstaa oli hieman. Voisko tuo laite olla niin pirun tarkka, kun siellä on se ylimääränen hitsisauma, että se pyörtää palovirtausta jotenkin ja vaikeuttaa syttymistä? Ennen korjausta ei jaksanut syttyä millään jännitteellä. Auto on s40 1.6D 08 189tkm