Eiköhän sen saa. Mullakin on -81 kakssatasessa myöhempi 200/700/900-sarjojen Volvo OEM sähköantenni, eikä sen asennuksessa ollut mitään ihmeellistä. Vähän tarkkaa hommahan se on kun pitää imuttaa se piiska sisään mutta loppujen lopuksi ihan helppo homma. Tein itse sellaisen muutoksen, että asensin käsikäyttöisen kytkimen triggerijohtoon. Näin ollen sitä voi käyttää manuaalisesti kytkimellä, eikä antenni mene esim. alas aina pysäköidessä. Tai jos on hyönteisistä likaisena pidemmän matkan jälkeen, niin voi pyyhkäistä antennin puhtaaksi ennen kuin vetää suojaan.

70-luvulla antennit olivat varmaankin ilman automatiikkaa. Tässä on jo tosi hieno (ja monimutkainen) piiri ajastinpiireineen. Kuitenkin se toimii niin, että menee alas kun triggerivirta menee nollaan ja ylös kun triggerivirta pannaan päälle.