Noniin, tulipa tuossa oikein testattua, ja kyllä se säätöläppä / moottori siellä todennäköisesti jumittelee.
Laitoin puhalluksen noin 1/4:aan, sekä puhallussuunnan laitoin pelkästään kojelaudan suuttimiin. Laitoin vain kuskin puolen lämpötilasäätimen käyttöön ja veivasin lämpötilaa pari kertaa HI ja LO välillä aina vähän aikaa odottaen per ääriasento. Selvä tasainen pieni ininä kuului kun joku säätyi / kääntyi. Ja ininä kuului tasaisesti kokoajan kunnes loppui.
Sitten kokeilin apukuskin puolen: sama operaatio, sama ininä, mutta aika-ajoin ininä lakkasi mutta jatkoi hetipian perään. Eikä merkitystä menikö HI:ltä LO:lle vai toisinpäin, jossain vaiheessa ininä lakkasi. Kun tarpeeksi monta kertaa lämpötilaa jumppasi ylös alas, se ininäkin oli sitten yhtämittainen. Tuohon varmaan viittaa se, että kun tuntui että se alkoi toimia kun muutamia kertoja veivasi lämpötilaa ylös alas.
Huomenna selvinnee onko sielä jotain pahuksen vikakoodia. Toivottavasti selviää esim. uudelleen kalibroimalla tai jotain muuta "pientä testerillä tehtävää", ettei tarvisi kojelautaa purkaamaan ruveta...
PS: Akusta vielä sen verran, että kun sen kiinni laitoin ja auton käynnistin, tuli ajotietokoneeseen herja: Etuvalo (tai ajovalo) vika, vaatii huollon. Seuraavana aamuna kun töihin lähdin, ko. herjaa ei tullut. Muistaisin että kerran aikaiseminkin on tuo herja tullut, en vaan muista enää että missä yhteydessä.