Taitaa noi teho ja vääntö arvot olla vanhasta kokoonpanosta Amazon aikakaudelta? Se mitä tiedän kokoonpanostasi niin pitäisi sieltä irrota +650Nm niin voisi olla tyytyväinen.
-Mikä sai sinut kaksoin kytkin ratkaisuun? Eikö se olisi onnistunut yhdellä 240mm kytkisetillä?
-Eikö ohjauksen muutosta olisi voinut totetuttaa muullaisella ratkaisulla?
-Taka-alatukivarsi ja etuakselisto ratkaisu jousituksen osalta? Kun olet tehnyt noinkin "laittomia" rakennelmia niin miksi et olisi muuttanut koko etupäätä nykyaikaisemmaksi?
...siinä aluksi 
Joo nuo lukemat on Amazonin ajalta. Tähän versioon on vaihtunut ahdin ja mahdollisesti imu- ja pakosarjat ovat paremmin virtaavia. Muuten ei ole mitään uutta ja toivottavasti saadaan ahdettua enemmän kuin viimeksi, kun kardaani alkoi täristämään ?? ja penkitys piti lopettaa kesken.
Kytkinratkaisu siksi, että olin tehnyt jo aiemmin Getraggiin sopivan kytkinkopan B20:n automaattilaatikon kaavelista ja sinne ei mahtunut 240mm asetelma, kun tuon 228:n kanssakin oli ahdasta. Amazonissa oli kolmelevyinen Alcon ja se oli käytettävyydeltään niin säälittävä, että se vei mennessään ajohalut koko autoon. Tuo kaksilevyratkaisu on äärimmäisen painava, mutta mietin sen ongelman olevan kuitenkin vähäpätöinen siihen nähden, miten mielyttävä tuo toivon mukaan on käyttää. Ja vaikka tuo onkin painava, niin mitenköhän pieni ero kokonaisinertiassa mahtaa olla, verrattuna 240mm asetelmaan? Tämä auto kuitenkin tulee olemaan pääasiassa kesäauto, eikä mikään ratarassi, joten käyttömukavuuteen on pyritty joka paikassa.
Mikä siinä ohjauksessa mättää? Se palkin muutosko? Tuo on kolmas auto, mihin sovitan hammastangon simpukan tilalle ja ensimmäinen, missä ohjausgeometria toimii, niin kuin sen pitääkin.
Olisin joskus jo Amazoniin tehnyt MacPherssonit etupäähän, mutta sitä ei olisi saanut tehdä ilman poikkeuslupaa ja jotain laskelmia. Olin edelleen tässä uskossa, kun päädyin tuohon alustaratkaisuun, mutta ilmeisesti nykyään saisi tuollaisen kuitenkin tehdä, vai olenko ymmärtänyt väärin? Ja onhan kaikissa superurheiluautiossakin kolmiotukivarret

Summasummarum, mikä tässä maailmassa on järkevää? Jotkut keräävät perhosia ja juovat punaviiniä. Jotkut tuhlaavat viimeiset rahansa 47 vuotta vanhaan autoon ja siltikään se ei ole sellainen, että se mielyttäisi kaikkia
