0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Eiks tollanen mee muutoskatsastuksella kun tehot ja tilavuus pysyy prosenttirajojen sisäpuolella. Ja alusta vastaamaan mallisarjan tehokkainta mallia eli näissä ei periaatteessa sille tarvis juuri mitään tehdä?
Eli jos omaan Amazoniin laittaisin isomman koneen.. Se sais olla joku 2,5 litranen about 130 heppanen ja alustalle ei tarvitse tehä mitään kun on levyt edessä? Mitenkäs moottorin kiinnikkeet? Tykkääkö katsastusmies kun on itsetehdyt? Jostain olin kuulevinani että pitäs alkuperäsillä kiinnikkeillä laittaa? (sori vähän offtopicia)
Auton pitää olla vastaava, tai parempi, kuin mallisarjan tehokkain. Amazonin ja Pyhimyksen tapauksessa pitää verrata B20 moottorilla olevaan malliin, missä on siis kaksipiirijarrut ja jarrutehostin.Moottorin ja kumityynyn välisen korvan saa tehdä miten lystää, mutta periaatteessa korissa/rungossa olevin korvakkeisiin ei saisi kauheasti tehdä muutoksia.http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=536.0
Moottorin ja kumityynyn välisen korvan saa tehdä miten lystää, mutta periaatteessa korissa/rungossa olevin korvakkeisiin ei saisi kauheasti tehdä muutoksia.
Tahtooko tämä sanoa sitä että katsastussedältä tulee rengasraudasta otsaan jos esim. 240:ssä etupalkin ja kumin välinen korva on kokonaan itse tehty?
Paljonko tekemistä ensisavuille ?
- tankki- bensapumput- bensalinjat valmiiksi- pakoputki- ohjaustehostimen letku- mittaritEli ei paljon mitään
Teetkös sä turvatankin tähän vai jätätkö samanlaiseks kun alunperin on? Mimmonen putkisto tulee?