Hollannikkaan kasasin torstaiaamuna ennen iltavuoroon lähtöä, taitaahan tuolla öljyt taas pysyä sisäpuolella

Oon kiinnittänyt huomiota ennen tuota öljyvuoto-episodiakin jo, että tuulilasin yläreuna huurtuu sisäpuolelta vaikka kuinka täysillä puhalluttaa lasille lämmintä.
Kovasti epäilen sen tulevan kennosta vaikkei matot ole märät, glygoli ei haise sisällä eikä maistu huurteessa..
Onkohan tohon kennon vaihto kuinka paha homma, jos se nyt vian aiheuttajaksi ilmenee? Laatumerkkinen kenno ei ebaysta katellen montaa kymppiä maksas, mutta se vaihdon vaiva..
Kokeilumielessä ostin nyt bar'sin nestemäistä paikkausainetta, sitä kun on kehuttu netissä.
Amazonista lämmitin tänään öljypohjaa kuumailmapuhaltimella ~10 min, sitten koitin käyntiin. Startti jaksoi just ja just pyöräyttää puristusten yli. Hetken pyöritettyä lupaili ja sitten hörähtikin käymään

Ei kauhean notkeaa tunnu tuo 20w-50 öljy olevan enää -30 asteessa

Käyttelin ehkä tunnin verran pihalla, kyllähän nuo nesteet nyt pysyi sisäpuolella kun sain sen jäähdyttimen korkin tiiviiksi.
Lopuksi käytin hetken aikaa kovemmilla kierroksilla niin etuputki meni ihan punahehkuun, lienee vähän seokset/sytkä persiillään

No niihinpä en ole vielä koskenutkaan.
Rumpuunkin sain pinnapultteja muutaman, kiitos niistä vielä kerran
Ville KEttä tällainen tylsä päivitys, ei mulla muuta tällä kertaa
